Maximum effort - Deadpool
@En1 zou je hiervan een screenshot kunnen posten, want het is mij in ieder geval niet geheel duidelijk wat je nu bedoeld.
iets ingezoomd https://ibb.co/mkFdBm
Ben je ingezoomd met je browser of anderszijds iets met hidpi scaling?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Je ziet wat stukjes van andere plaatjes in de spritemap:

Dat komt doordat browsers niet heel precies achtergrondafbeeldingen kunnen meeschalen met de pagina. Dat is door ons wel op te lossen door (nog) wat meer ruimte in de spritemap op te nemen, maar dat zullen we dan op zn vroegst pas doen als daar een belangrijkere aanleiding voor is
Dat komt doordat browsers niet heel precies achtergrondafbeeldingen kunnen meeschalen met de pagina. Dat is door ons wel op te lossen door (nog) wat meer ruimte in de spritemap op te nemen, maar dat zullen we dan op zn vroegst pas doen als daar een belangrijkere aanleiding voor is
Intentionally left blank
Niet dat ik weet, gewoon 100% op een 4K schermHero of Time schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:47:
Ben je ingezoomd met je browser of anderszijds iets met hidpi scaling?
viel me ineens op, maar goed dat ik nu weet waaromcrisp schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:52:
Je ziet wat stukjes van andere plaatjes in de spritemap:
[afbeelding]
Aha een 4k scherm. Dan kunnen pixels die maar half zichtbaar waren en door de afronding verdwenen, nu wel zichtbaar worden. Heb ik laatst ook in mijn applicatie.
Pixeltje erbij zou het weg moeten zijn. 4k schermen komen steeds meer op, dus dat mag wel een keer een aanleiding gaan zijn
Pixeltje erbij zou het weg moeten zijn. 4k schermen komen steeds meer op, dus dat mag wel een keer een aanleiding gaan zijn
Daarvoor vervangen we liever de bitmap plaatjes voor SVGDorus schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:01:
Aha een 4k scherm. Dan kunnen pixels die maar half zichtbaar waren en door de afronding verdwenen, nu wel zichtbaar worden. Heb ik laatst ook in mijn applicatie.
Intentionally left blank
Dus is toch een soort van Bug
Inderdaad een bugje, maar een die we pas oplossen als we de header weer een keer gaan veranderen
Pagina: 1