Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:35
Hoi!

Recent heb ik een nieuwe smartphone aangekocht, nu te groot en te duur om Spotify te bedienen op de fiets. Met wintersport in aantocht een goede voornemens gemaakt zoek ik naar een goedkope smartwatch om Spotify te bedienen. M'n telefoon kan dan in m'n jas of broek blijven zitten.

Budgethorloges zoals de Cookoo of Cogito lijken alleen gebruik te maken van een eigen app voor het afspelen van muziek. Ik kan niets vinden over het gebruik van externe muziekapps.

Smartwatches zoals de Gear (Sport) dienen als remote of zelfs als lokale opslag maar zijn mij wat te duur.

Wie kan mij helpen! Thanks alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Phyla dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar ATT.

Binnen ATT wordt er echter net iets meer verwacht dan je hierboven hebt neergezet. Lees even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en pas dan je openingspost aan

De meest goedkope smartwatch waarmee je dit kun doen is denk ik de Mi Band 2 (+/- 15 euro uit China). Deze ondersteund het niet out-of-the-box, maar met Google Play: Mi Band 2 Music&Camera Control of Google Play: Notify & Fitness for Mi Band kan je dat wel mogelijk maken.

Het is dan niet mogelijk om door de muziek te bladeren, maar pauze, vorig / volgend nummer, harder zachter kan dan wel. Bijvoorbeeld:
Double tap: volgend
Triple tap: vorig
Quad tap: harder
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
Mobvoi heeft smartwatches vanaf 140 euro met Android Wear 2.0.