Ik vindt alleen niet orginele. Ben de mijne kwijt geraakt en ben met spoed op zoek naar een nieuw. Iemand enig idee waar ik hem kan aanschaffen buiten Amac?
Wat dacht je van even in de Pricewatch kijken? pricewatch: Apple MagSafe 2 Power Adapter 60W
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Had ik gedaan maar over het hoofd gezien. Bedankt!luckremers schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:13:
Wat dacht je van even in de Pricewatch kijken? pricewatch: Apple MagSafe 2 Power Adapter 60W
- Edit.
Er staat voor een macbook air met retina display maar de mijne heeft dat niet kan ik hem dan alsnog gebruiken?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 10:51 ]
Ja hoor. Als het wattage maar voldoende is en je Macbook Air een Magsafe 2 aansluiting heeft.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:48:
[...]
Had ik gedaan maar over het hoofd gezien. Bedankt!
- Edit.
Er staat voor een macbook air met retina display maar de mijne heeft dat niet kan ik hem dan alsnog gebruiken?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Als het een macbook air is van na 2012 kan je die gewoon gebruiken. De adapter van een MacBook pro en air zijn het zelfde qua aansluiting.
Als het een macbook Air van 2010 of 2011 is, moet je een MagSafe 1 hebben.
Als het een macbook Air van 2010 of 2011 is, moet je een MagSafe 1 hebben.
Volgens mij heb je voor de Air (2012+) een 45W lader nodig. De voorgestelde 60W kan ook, maar is dan onnodig duur.
Dat klopt maar die is bijna evenduur pricewatch: Apple MagSafe2 Power Adapter 45Wrvanpruissen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:07:
Volgens mij heb je voor de Air (2012+) een 45W lader nodig. De voorgestelde 60W kan ook, maar is dan onnodig duur.
Ooit al eens aan de v&a gedacht? Heb er daar genoeg van. (85w is een ander verhaal nog steeds @rvanpruissen. Helaas zijn die er nog niet).
*snip* geen V&A op het forum.
[ Voor 90% gewijzigd door Daedalus op 19-01-2018 12:32 ]
Je kan ook prima een 65w of 85w op je air aansluiten. Doe ik hier ook altijd de 85w van mijn pro op mijn air
Klopt, maar die lader is een stuk groter, duurder en zwaarder. Qua draagbaarheid zou ik altijd een 45W lader nemen voor mijn air. Dat is toch waar je zo'n ding voor koopt...sreinders schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:29:
Je kan ook prima een 65w of 85w op je air aansluiten. Doe ik hier ook altijd de 85w van mijn pro op mijn air
Pagina: 1