Mijn vader heeft sinds een maand een probleem met zijn muis. Na een update +- een maand terug verdwijnt zijn muis na een rechter muis klik. Als hij dan via ctrl alt del bij task manager komt is de muis terug en doet hij het weer en soms blijft het probleem terug keren. Zowel met bedraad als wireless muis kokt dit probleem steeds terug. Andere usb devices werken zonder problemen.
Wat hebben we al geprobeerd:
Verschillende muizen aan de pc gehangen ook op andere usb poorten.
Alle usb devices eruit behalve de muis.
Drivers verwijderd en opnieuw geinstaleerd.
Indien er vragen zijn over de hardware hoor ik het graag. Al lijkt me dit niet echt nodig voor dit probleem aangezien het een software probleem lijkt te zijn.
Ik wist niet zo goed welk topic ik moest gebruiken en kwam oudere post met bijna het zelfde probleem uit 2014 tegen in dit topic mocht ik fout zitten hoor ik het graag.
Wat hebben we al geprobeerd:
Verschillende muizen aan de pc gehangen ook op andere usb poorten.
Alle usb devices eruit behalve de muis.
Drivers verwijderd en opnieuw geinstaleerd.
Indien er vragen zijn over de hardware hoor ik het graag. Al lijkt me dit niet echt nodig voor dit probleem aangezien het een software probleem lijkt te zijn.
Ik wist niet zo goed welk topic ik moest gebruiken en kwam oudere post met bijna het zelfde probleem uit 2014 tegen in dit topic mocht ik fout zitten hoor ik het graag.
[ Voor 10% gewijzigd door Cuqebaqer op 18-01-2018 09:50 ]