Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kraken deposit gedaan zonder de kraken.com tekst erachter?

Pagina: 1
Acties:

• C6DL
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:28
Ik heb wat geld overgemaakt enkele dagen geleden naar Kraken.
Ik heb netjes mijn unieke ID vermeld in de omschrijving, alleen de tekst: "kraken.com" wat achter deze ID moet staan ben ik vergeten

Inmiddels is het al enkele dagen verder (4) en het staat er nog steeds niet bij
Normaal gesproken is dit de volgende dag al bijgeboekt.
Tevens heb ik een ticket vast ingeschoten

Heeft iemand ervaring hiermee?
gaat dit nog goedkomen? kunnen ze ook zonder die kraken.com het toevoegen aan mijn account?

dank!

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:30

Rannasha

aka "Species5618"

Het zal waarschijnlijk wel goedkomen, maar ga er van uit dat het een tijdje kan duren. Ik vermoed dat door het weglaten van 'kraken.com', de storting niet automatisch verwerkt kan worden, waardoor deze in de wachtrij is gekomen voor handmatige controle. En dat kan een tijdje duren, gezien Kraken (en andere exchanges) te maken hebben met een flinke overload van hun support-personeel.

Eventueel kun je je ticket laten escaleren. Zie ook deze post. Ik weet niet hoeveel dat helpt.

Hou er rekening mee dat je mogelijk moet bewijzen dat de bankrekening daadwerkelijk van jou is. Ik vermoed dat de toevoeging 'kraken.com' een methode is om het oplichters te ontmoedigen die hun slachtoffers geld laten storten op het Kraken account van de oplichter.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-03 08:49
Je moet uiterst secuur zijn met deposits richting exchanges, dit moet je 10x controleren. Er gaan zoveel deposits heen dat het altijd lang duurt voordat je reactie krijgt.

Succes!

• C6DL
Dank jullie wel, ik wacht maar af dan

• C6DL
edit- delete

[Voor 90% gewijzigd door C6DL op 18-01-2018 12:29]

• Jasper
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 21:30
Het lijkt erg druk te zijn bij Kraken. Normaal is een overboeking er in een halve dag er doorheen. Nu wacht ik al 2 dagen.

@jvdmeij op Instagram

• ReZpie
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07:32
Ik waxcht momenteel met de goede teovoeging kraken.com erachter ook al 2 dagen..
Ik denk dat ze het druk hebben.

• ReZpie
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07:32
hahaahaha wat een toeval EXACT op het moment ver sersturen van dit bericht krijg ik mail dat geld binnen is :)

• Endevour
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06-04 22:40
Ik heb totaal geen problemen gehad met Kraken, 2-3 dagen terug nog geld gestort, stond er na paar uur op. Terugstoring op dezelfde dag nog op mijn rekening.

Kan misscchien per bank verschillen.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True