Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal grotendeels gebruikt worden om te gamen. Misschien zo'n 10-20% voor beeldbewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 1200 euro, maar liefst minder. Deze prijs is zonder de GPU
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al. De GPU (gigabyte 1070) heb ik al. Ik heb nog een PSU Corsair HX750W. Of raden jullie toch een nieuwe PSU aan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Case zou ik de Fractal Design Define R6 TG nemen.
Ook had ik de Asus ROG Maximus X Hero op het oog als mobo. Er is nu een tijdelijke cashback actie als je deze samen met een 8th gen Intel CPU koopt.(ik sta open voor andere mobos)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lichte RGB elementen mogen. Maar niet teveel.
Ga je overklokken?
Ik heb geen ervaring met overklokken, maar ik zou dit met deze build willen veranderen.
Wat verwacht je van ons?
Ik sta open voor zowel Ryzen als Intel. Ik wil gewoon het best mogelijke voor mijn geld. Met subtiele RGB in een tempered glass case. Alle merken zijn welkom.
Dit heb ik gevonden:
Bedankt bij voorbaat voor al jullie feedback.
Deze pc zal grotendeels gebruikt worden om te gamen. Misschien zo'n 10-20% voor beeldbewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 1200 euro, maar liefst minder. Deze prijs is zonder de GPU
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al. De GPU (gigabyte 1070) heb ik al. Ik heb nog een PSU Corsair HX750W. Of raden jullie toch een nieuwe PSU aan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Case zou ik de Fractal Design Define R6 TG nemen.
Ook had ik de Asus ROG Maximus X Hero op het oog als mobo. Er is nu een tijdelijke cashback actie als je deze samen met een 8th gen Intel CPU koopt.(ik sta open voor andere mobos)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lichte RGB elementen mogen. Maar niet teveel.
Ga je overklokken?
Ik heb geen ervaring met overklokken, maar ik zou dit met deze build willen veranderen.
Wat verwacht je van ons?
Ik sta open voor zowel Ryzen als Intel. Ik wil gewoon het best mogelijke voor mijn geld. Met subtiele RGB in een tempered glass case. Alle merken zijn welkom.
Dit heb ik gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 260,45 | € 260,45 |
| 1 | Asus ROG Maximus X Hero | € 286,50 | € 286,50 |
| 1 | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black | € 137,50 | € 137,50 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR | € 214,20 | € 214,20 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 219,49 | € 219,49 |
Bedankt bij voorbaat voor al jullie feedback.