Toon posts:

Weinig tot geen voorraad 1070 (Ti)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee of dit forum geschikt is voor antwoord op mijn vraag :?

Binnen enkele weken zou ik graag tot aanschaf over gaan van een 1070 of de Ti variant. Maar als ik door de pricewatch heen slenter en de beschikbaarheid in de shops van diverse modellen bekijk dan kom ik bedrogen uit. Er is vrijwel geen 1070 of Ti voorradig.

Wat is hier de oorzaak van?

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Die worden gebruikt voor het minen van crypto's,
Af en toe is er wel wat voorraad of komt er iets in de V&A voorbij.

De 1080 non Ti wordt niet veel gebruikt voor minen en is voor 5-6 tientjes meer te koop.

[ Voor 31% gewijzigd door Ernemmer op 17-01-2018 23:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad dat zou logisch zijn.
Maar dat het "hele" aanbod voor de "normale" gebruikers niets of nihil is een mindere zaak.

Dan inderdaad maar wat dieper in de buidel tasten voor een 1080.

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Levertijden zijn echt beroerd inderdaad door de miner-gekte.

In het forumtopic [nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid wordt hier ook over gediscussieerd.

Toevallig heeft laatst @edklavertje daar een website gepost die wel voorraad heeft:

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 13:23

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
RutgervdZ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:51:
Levertijden zijn echt beroerd inderdaad door de miner-gekte.

In het forumtopic [nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid wordt hier ook over gediscussieerd.

Toevallig heeft laatst @edklavertje daar een website gepost die wel voorraad heeft:

[...]
Voor 10 euro meer kan je een 1080 kopen.
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 13:23
Ik word er knetter gek van. Vorige week 1070TI besteld en betaald maar webshop levert deze niet. Logisch want ze kunnen dezelfde kaart nu voor 100 euro meer verkopen. Intussen zijn de kaarten nergens meer te koop en zelfs de 1080 gaat nu boven de 700 euro kosten. Krijg de *@W#&^^ met al dat gemine; ik wil gamen
Pagina: 1