Ik ga een nieuwe computer kopen en wil deze dan op mijn stereo-boxen (van Akai) aansluiten.
Ik heb hier geen ervaring mee / gehoord, dus post maar wat je van dit idee vind en welke ervaringen je ermee hebt. Is het wel handig... moet je niet aparte speakertjes voor Windows-geluid (als die aan staat...
)etc. etc.
Welke geluidskaart zou ik dan moeten kopen. Ik heb gehoord dat die SB 128 niet echt geweldig zijn, moet ik dan zo'n Live! kaartje kopen? Welke? Gewoon de 1024 Player, of de nieuwe 5.1 Player... maar ja... het zijn maar 2 boxen, dus niet surround. Kortom (
): welke kaart moet ik dus nemen?
Het systeem komt er verder zo uit te zien:
[JvS]
Leuk zo'n Joekel van een plaatje, maar die specs boeien nie echt
Moederbord = Abit KT7A 266Mhz U100
Zie verder z'n sig.
[/JvS]
* p_m heeft geen floppydrive nodig...
hmm... vergeten... toch maar weer 40 piek erbij
Ik heb hier geen ervaring mee / gehoord, dus post maar wat je van dit idee vind en welke ervaringen je ermee hebt. Is het wel handig... moet je niet aparte speakertjes voor Windows-geluid (als die aan staat...
Welke geluidskaart zou ik dan moeten kopen. Ik heb gehoord dat die SB 128 niet echt geweldig zijn, moet ik dan zo'n Live! kaartje kopen? Welke? Gewoon de 1024 Player, of de nieuwe 5.1 Player... maar ja... het zijn maar 2 boxen, dus niet surround. Kortom (
Het systeem komt er verder zo uit te zien:
[JvS]
Leuk zo'n Joekel van een plaatje, maar die specs boeien nie echt
Moederbord = Abit KT7A 266Mhz U100
Zie verder z'n sig.
[/JvS]
* p_m heeft geen floppydrive nodig...
hmm... vergeten... toch maar weer 40 piek erbij
Putting the bit in Biton since 1997