Toon posts:

Philips 107P beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aloha,

Iemand al ervaring met de nieuwe 17 inch beedlschermen van Philips? Ik wil nl. de nieuwe 107P (professional), maar heb nog nergens een fatsoenlijke review kunnen vinden. Reacties welkom.

Thanx,

Drinkus

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Ik heb hier een amerikaans compu tijdschrift liggen, zij hebben de 107B getest, die kwam er prima uit, het was de kortste en lichtste

Philips is alleen erg duur, voor de prijs van die 107B, heb ik nu een 19" CTX Proffesional Trinitron (met een platter beeld)

Verwijderd

Mijn ouders hebben zo'n monitor. Toen ik dat ding zag, wist ik meteen dat ik ook een monitor wilde hebben met zo'n vlakke beeldbuis. Dat is echt heel mooi.

Maar verder, het is een mooie monitor. Ook op 1600x1200 is ie heel scherp. De letters zijn niet echt goed meer leesbaar, ok. Maar 1280x1024 (ik weet niet hoeveel hrz) is heel goed haalbaar.

Als je het geld er voor (over) hebt, kopen.

Verwijderd

Heb net vorige week een 17"S opgehaald van philips, ik wilde eerst een nec monitor doen. Maar dan moest ik zo lang wachten, staat een levertijd van twee a drie weken voor. Deze philips zat in dezelfde prijsklasse en bevalt uitstekend(had ook eerst een 15") Draai zelf op 1024X768@85herz en dat wil prima. ook jaar garantie en drie jaar beeldbuisgarantie.

Verwijderd

Topicstarter
Over die CTX-schermen: zijn die dan ook van dezelfde kwaliteit en zijn ze even betrouwbaar als de Philips monitoren? Of: hoe komt het dat die cheaper zijn? Moet altijd een reden voor zijn.
Heb nu een Brilliance 15inch van Philips waar ik absolutely nog nooit problems mee heb gehad en dat wil ik graag zo houden.

Wat is de home pagina van CTX, zal ff gaan zoeken maar een post van het adres hier is altijd goed. thanx.

Gegroet,

Drinkus

OEPS-PS. Als je een vergelijkbare monitor kent/hebt/ofwatanders, then let me know. E
en paar vereiste: 17inch, even strak beeld als de Brilliance, mag tegen de fl. 1000,- piek in de winkel kosten, speakers niet nodig (heb m'n versterker nog). Thanx.