Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Er wordt niet gevraagd naar downloadlocatie voor PDF bestand

Pagina: 1
Acties:

• Loekkiee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-08 16:20
Titel spreekt wel voor zich. Als ik een .pdf wil downloaden, slaat Chrome deze automatisch op in mijn 'standaard' downloadmapje, wat mijn mapje voor muziek is. .pdf's voor school hoeven daar natuurlijk in te staan. Voor alle andere bestanden krijg ik voordat ik de download start de vraag waar ik het bestand op wil slaan, met als suggestie natuurlijk die muziekmap. Maar voor pdf files slaat hij hem daar automatisch op en wordt nooit gevraagd naar waar ik hem nou daadwerkelijk wil opslaan.

Heb bij geavanceerde instellingen al aangevinkt dat er gevraagd moet worden naar downloadlocatie.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En heb je bij diezelfde geavanceerde instellingen ook gekeken naar de opties per bestandstype? Klinkt namelijk als dat je voor PDF bestanden eenmalig iets hebt gedaan en daarbij hebt opgegeven dit altijd voor dit type te doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Loekkiee
Die optie staat er niet bij. Of tenminste, ik kan hem niet vinden. Heb maar 2 opties; de locatie waar ik hem op wil slaan en 'Voorafgaand aan een download vragen waar en bestand moet worden opgeslagen', die wat ik dus al had aangevinkt.

• Loekkiee
Anyone?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

chrome://settings/content

Kijk even naar 'Automatic downloads' en naar 'PDF documents' of deze wat doen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Loekkiee
Staat niks tussen over PDF

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/6j5AU

[ Voor 121% gewijzigd door Loekkiee op 29-01-2018 19:44 ]

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Instellingen voor content - pdf-documenten moet je mogelijk ook hebben. In je screenshot zit je bij Instellingen voor content - Automatische downloads.

is everything cool?

Pagina: 1