Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franson
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-01 12:33
Hallo,
voor mijn ZZP werkzaamheden heb ik een aparte telefoon, met eigen nummer. Als de beller naar dit nr een voicemail inspreekt wil ik op mijn prive telefoon een SMS ontvangen. Het maakt niet uit of dit via de voicemail instellingen van een provider gaat of dat mijn ZZP-telefoon zo'n SMS op een of andere manier verstuurt. Ik heb de oplossing nog niet gevonden, hoop via dit forum er wel een te vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:19

Wish

ingwell

Volgens mij kan dat niet - de voicemail is nummer-gebonden. Tenzij je provider van je ZZP-telefoon daar een oplossing voor heeft, maar die ben ik nog niet tegengekomen. Ik hoor graag als het wel kan :)
__R__ schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:08:
Google eens op "SMS forward android". Want dat is wat je wilt doen.
Ah... de sms - ik moet beter leren lezen... ik dacht de voicemail zelf...

[ Voor 39% gewijzigd door Wish op 17-01-2018 19:11 . Reden: being blonde ]

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 16:22
Google eens op "SMS forward android". Want dat is wat je wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:19

Wish

ingwell

Dit dus blijkbaar:
Google Play: SMS Forward

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En voor Apple kan je toch gewoon een Iphone 5s laten liggen thuis en door middel van Handsoff je berichten syncen? Ik krijg op elk apparaat een notificatie van een SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franson
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-01 12:33
Dank voor de reacties. Bij geen enkele provider lijkt dit dus mogelijk te zijn, zal op de telefoon zelf geregeld moeten worden via een app. Zal de genoemde mogelijkheden eens bekijken en dan een 'bijbehorende' telefoon gebruiken :-). Nogmaals dank.
Pagina: 1