Kan een radiator tegen water???

Pagina: 1
Acties:

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
Ik heb een oude kachelradiator uit een auto, maar kan deze tegen water????

Ik gebruik nu koelvloeistof maar m`n temp is 59 graden, dus misschien werkt water beter????????

thnx.

Verwijderd

welk material? en ja kan gewoon, helpt wel om er iets in te doen tegen oxidatie/verkalking

• PsYgHo
  • Laatst online: 01:31
Gewoon alles van het zelfde materiaal, heb je iig geen last van electrocorrosie, en neem gedestileerd of gedeminiraliseerd water, geen kalk enzo en het loopt bij mij al 3 maand zonder enige algenvorm,

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Rempage0611
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
Dus ik net m`n koelvloeistof vervangen met water (dat koud was) terwijl m`n cpu nog warm was....

Toen deed ie niks meer!!!! :'(

Dus ik al m`n waterkoeling rotzooi eruit getrokken, oude luchtkoeler er weer op. En nu doet ie het weer! whew! *D dat was niet tof....

Misschien was het condens ofzo.... Nouja boeie hij doet het weer.

Dus kan ik morgen weer alles er in gaan bouwen. En dan met gedestilleerd water.

:z

Verwijderd

Misschien een tip tegen je algen-groei : Bij een waterbedden speciaal zaak hebben ze speciaal spul dat je in je water bed gooit tegen alg. :)
? Wat te gebruiken als koelmiddel ? ik heb al verschillende combinaties gehoord maar nog niet deze :
Emulgeerbare olie ff google ;) met : emulgeerbare olie staan nog meer 'olie'soorten.
Emulgeerbare olie vormt met water een witte melkachtige substantie, deze substantie bestaat voornamelijk uit water maar is toch vettig (iets minder warmte opnamen :(), waardoor wel je koeler tegen intering wordt beschermd, en vermider je de 'ketelsteen' (kalk) aanslag

Hoe denken jullie hier over als koelmiddel ?.... :?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Dat witte grij heb ik ook met m'n scooter gehad.
Vrij vaag, maar ik kreeg het toen ik water met koelvloeistof gebruikte als koelmiddel.

Verwijderd

gewoon normaal water er in gooien..werkt prima..(lees: beter als koelvloeistof)

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 23:38 schreef PsYgHo het volgende:
Gewoon alles van het zelfde materiaal, heb je iig geen last van electrocorrosie, en neem gedestileerd of gedeminiraliseerd water, geen kalk enzo en het loopt bij mij al 3 maand zonder enige algenvorm,
waterkoelings leven langer met Calgon :+

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ROFLMAO! *D
Maar "gewoon"water is wel écht niet aan te raden. :r
Je krijgt dan dikke algengroei na een tijdje.
Gewoon gedestilleerd water. :)
(Zei m'n scheikunde leraar ook 8-))

T.net gallery | V&A ads

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-02 14:49

Mad_Demon

de dokter

Op donderdag 21 maart 2002 06:59 schreef mast3r het volgende:

[..]

waterkoelings leven langer met Calgon :+
LOL :D

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Pagina: 1