Binnen een G suite legacy domein worden bij 1 gebruiker de afbeeldingen niet geladen, ondanks dat de setting goed staat in de Instellingen. Zelfs dezelfde mail (nieuwsbrief bijvoorbeeld) wordt bij alle gebruikers weergegeven, behalve bij één bepaalde user.
Als je op "Afbeeldingen weergeven" klikt worden de afbeeldingen wel geladen, maar niet automatisch zoals ingesteld. In de iOS apps van dezelfde user worden de afbeeldingen wel geladen dus lijkt iets in de Gmail interface te zijn.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Verschillende browsers (Firefox & Chrome)
De G suite Legacy account heb ik onlangs weer in gebruik genomen. Was al lang vergeten dat ik het had en kreeg zelfs een mail dat het opgeheven zou worden. Dit weekend opnieuw geactiveerd en alle mail uit het x@gmail.com account naar x@domein.nl account gekopieerd (via eM Client). Het probleem met de afbeeldingen doet zich voor met gemigreerde mail en nieuw afgeleverde berichten.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Setting "Externe afbeeldingen altijd weergeven" aan en uit gezet
In en uit gelogd
Dagje gewacht
Verschillende mails getest/bekeken.
Browser plugins uit geschakeld
Gmail labs uit (stonden niet aan)
Taal van de interface gewisseld.
Oude HTML interface van Gmail getest
Hééél veel ge-googled
...
Iemand dezelfde ervaring hiermee of suggesties?

Als je op "Afbeeldingen weergeven" klikt worden de afbeeldingen wel geladen, maar niet automatisch zoals ingesteld. In de iOS apps van dezelfde user worden de afbeeldingen wel geladen dus lijkt iets in de Gmail interface te zijn.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Verschillende browsers (Firefox & Chrome)
De G suite Legacy account heb ik onlangs weer in gebruik genomen. Was al lang vergeten dat ik het had en kreeg zelfs een mail dat het opgeheven zou worden. Dit weekend opnieuw geactiveerd en alle mail uit het x@gmail.com account naar x@domein.nl account gekopieerd (via eM Client). Het probleem met de afbeeldingen doet zich voor met gemigreerde mail en nieuw afgeleverde berichten.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Setting "Externe afbeeldingen altijd weergeven" aan en uit gezet
In en uit gelogd
Dagje gewacht
Verschillende mails getest/bekeken.
Browser plugins uit geschakeld
Gmail labs uit (stonden niet aan)
Taal van de interface gewisseld.
Oude HTML interface van Gmail getest
Hééél veel ge-googled

...
Iemand dezelfde ervaring hiermee of suggesties?

[ Voor 9% gewijzigd door Plompie op 17-01-2018 17:23 ]