Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Melontotal
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 17-01-2018
Mijn vraag
Ik ben van plan om eventueel een GoPro5 aan te schaffen om oa toneelvoorstellingen mee op te nemen waar ik in mee speel. Zou dit met de GoPro Hero 5 goed lukken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Heb je onderzocht wat de lichtgevoeligheid van de GoPro Hero 5 is? Geeft ie niet teveel ruis bij weinig licht? Compenseert ie wel genoeg?

Wat je ook in gedachten wilt houden is wat het doel is met de opname. Is het puur leuk voor in het virtuele plakboek of moet er een productie uitrollen?

Dus dat kun je even onderzoeken.

Ruimteverspilling

• Kerstbom
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 13-04-2018
quote:
Melontotal schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:32:
Mijn vraag
Ik ben van plan om eventueel een GoPro5 aan te schaffen om oa toneelvoorstellingen mee op te nemen waar ik in mee speel. Zou dit met de GoPro Hero 5 goed lukken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nee, is niet geschikt. Het is een sport/actiecamera. Veel eigenschappen waar je bij toneel niets aan hebt (ultra wide lens, klein, lichtgewicht, schokbestendig, waterdicht)
Zoek een systeemcamera of compactcamera met standaaardlens of (indien nodig) lichtsterke lens. Gebruik een statief.

Canon 8000d, EF 13-1300, Sony Nex 4s, Zeiss 16-70, GoPro Hero 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True