Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Synchroniseerbare agenda voor Windows 10 en Android 4.4.4?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-Tweakers, zelf zoek ik nav ervaringen met agendaproblemen naar een agenda die ik zowel in Windows 10 als in Android 4.4.4 kan gebruiken en kan synchroniseren en op Windows niet in de browser open hoeft te staan op een notificatie van een openstaande afspraak weer te geven (dus app of regulier programma). Zelf ben ik hier echter in vast gelopen, aangezien het dichstbijzijnde wat ik kan vinden Microsoft Outlook, en dat ligt niet helemaal in mijn lijn van bedoelingen doordat het primair een mailprogramma is, en ik zoek een gericht agendaprogramma.

Weet iemand een (betaalbare) agendaprogramma/app voor zowel Win10 als Android? Bij voorbaat dank voor alle tips :)

Alle reacties

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11 16:53
Een collega gebuikt gmail en de agenda fucntie die daar bij zit, werkt prima naar ik begrijp.

Outlook.com is niet alleen email, het is net als met google van alles, en werkt meer dan prima voor mij naast mijn zakelijke account. Prima integratie wat mij betreft.