Wellicht een erg basic vraag maar ik loop compleet vast. Heb op mijn Synology Drive geïnstalleerd en wil middels Drive voor een specifieke user een login aanmaken zodat we gemakkelijk bestanden kunnen delen maar hoe? google biedt ook weinig uitkomst of ik zoek niet goed maar handig is het niet dat Synology het Drive heeft genoemd.
Wat ik dus wil is:
- via internet benaderbare Drive voor 1 specifieke user met alle rechten (beetje a la dropbox)
Ik heb een shared folder gemaakt met rechten voor deze persoon maar geen idee hoe ik die via internet kan benaderen, als iemand me een schopje de goede kant op kan geven?
Ik heb bijv. met webstation wel een webmap beschikbaar kunnen maken dus het is mogelijk mijn Syno van buitenaf te benaderen.

Wat ik dus wil is:
- via internet benaderbare Drive voor 1 specifieke user met alle rechten (beetje a la dropbox)
Ik heb een shared folder gemaakt met rechten voor deze persoon maar geen idee hoe ik die via internet kan benaderen, als iemand me een schopje de goede kant op kan geven?
Ik heb bijv. met webstation wel een webmap beschikbaar kunnen maken dus het is mogelijk mijn Syno van buitenaf te benaderen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.