[MMORPG] om alleen te spelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 11:14
Ben al een tijdje op zoek naar een leuke MMORPG. Ik heb vooral TERA gespeeld, en vond dit wel een erg leuke game. Ook mede omdat ik toen een paar kende die het ook speelde, en dat gaat toch veel makkelijker.
Maar zij zijn er mee gestopt, en lukt me niet meer om verder te levelen.
Is er een MMORPG spel dat je alleen kan spelen? niet dat ik weer iemand moet kennen om verder te kunnen?
Ik speel nu vooral WoT vind ik ook een erg leuk spel, maar wil er ook nog wat anders...

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:32
Al aan Elder Scrolls online gedacht? Het voelt als Skyrim, maar dan multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
Slaut schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:10:
Al aan Elder Scrolls online gedacht? Het voelt als Skyrim, maar dan multiplayer.
Nee niet, ik zie ook dat je hem eerst moet kopen, en niet kan proberen ...

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Final fantasy 14. Afgezien van de dungeons kan je die prima alleen spelen.

Of Black desert.

[ Voor 11% gewijzigd door DidierB op 17-01-2018 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Zou dan eerder kijken naar een goede RPG. Mmorpg vind ik dat die juist gezamenlijk gespeeld moet worden. Al kan je die wel alleen spelen en groepen met onbekenden maken. Maar een mmorpg en dan alleen spelen is een beetje als brood eten bij een vleesrestaurant. Het kan wel maar waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:59
Rusky schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Nee niet, ik zie ook dat je hem eerst moet kopen, en niet kan proberen ...
Ik zou ook zeggen Elder Scrolls Online. Gisteren toevallig nog even opgestart, heel mooi spel.

Wellicht dat je via Twitch en Youtube al een idee van het spel kunt opdoen?
Dan hoef je geen geld uit te geven en kun je toch een aardig beeld vormen van een spel.

Succes met je zoektocht!

(ps, ik zie dat hij bij Cdkeys.com voor €5,69 staat op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:29

Luukwa

o/

Runescape? Black desert?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World of Warcraft is prima te doen in je eentje. Questen vind ik solo geweldig om te doen en veel (niet end game) dungeons etc zijn geen probleem met randoms. (is een handige group finder voor ingebakken)

Ik geloof dat de game in beperkte modus tot lvl20 gratis te proberen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
allen bedankt voor de tips... misschien ook handig te vermelden dat ik een spel aanschaffen niet erg vind, maar maandelijks betalen vind ik weer wat minder. ook omdat het zo kan wezen dat ik een half jaar niet speel....

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Mijn suggestie op basis van MMO :
- Elder scrolls online

Maar omdat sommige RPG's ook in dat genre kunnen vallen kan je eens kijken naar :
- Path of Exile
- Warframe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:06
Ik heb mezelf de afgelopen ruime maand goed vermaakt met Star Wars: The Old Republic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:00
Een MMORPG om alleen te spelen, dat is een lastige omdat een MMORPG game juist bedoelt is om samen te spelen. Het zou zomaar kunnen dat je beperkt wordt om end game content te doen dan. Wellicht wil je meer richting RPG's kijken in dat geval, dat zijn gewoon single player games en zouden je niet belemmeren op latere levels.

TERA wat je leuk vind is ook een MMORPG maar is dankzij de mechanics redelijk solo te spelen. Je zou eens kunnen kijken naar Dungeons and Dragons neverwinter (is wle gratis geloof ik voor zover het speelbaar is om gratis te spelen) met iets wat serieuzere kant richting RPG's (ook met custom quests gemaakt door de community voor single en multiplayer) maar wel nog steeds MMO maar zou je helaas op latere levels belemmeren om bepaalde content te doen. Meeste world events daarin tegenover proppen je wel in een team zodat je het kan doen. Weet niet meer of er een dungeon finder was maar dat merk je snel genoeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 17-01-2018 16:31 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Idd, Elder Scrolls Online - vereist ook geen maandelijks kosten (FF XIV namelijk wel!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
bedankt allen voor de reacties. ik ga van het weekend maar eens Path of Exile en Neverwinter maar eens installeren

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Iemand ervaring met Elex? Ik had ergens gelezen dat het een beetje MMORPG-esque aan voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:43
Rusky schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:20:
bedankt allen voor de reacties. ik ga van het weekend maar eens Path of Exile en Neverwinter maar eens installeren
Path of Exile is zeker de moeite waard. Volledig solo te doen en volledig gratis ook. Ik vermaak me er al jaren uitstekend mee. Als je begint kies dan om te starten in de Abyss league (softcore). Daar spelen veruit de meeste mensen nu, ook van het tweakers guild!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Rusky schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:20:
Path of Exile is wel meer hack 'n slash (vergelijkbaar met Diablo, maar beter) dan (MMO)RPG in mijn optiek.

Hierbij mij tips:
  • Star Wars: The Old Republic is zeer goed solo te doen en je kunt zonder te betalen gewoon spelen.
  • Black Desert Online; zelf onlangs mee gestart en solo nog geen problemen gehad.
  • Lord of the Rings: Online; Ook gratis te spelen via steam en tot op zekere hoogte ook goed solo te doen.
  • Startrek Online; Wederom gratis, was niet helemaal mijn cup-of-tea, wel mee vermaakt.
  • Everquest II; ook gratis en een optie
Niet genoeg keuze, kijk dan gewoon even op Steam met de tags RPG/MMORPG en gratis :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mastr-dc
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:05
Guild wars 2
Kingdoms of Amalur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Solo? Guild wars 2 en Black desert zijn bij uitstek solo perfect te doen, Guild wars heeft een behoorlijk event systeem waar je vrij mensen kan helpen, of gewoon kan weg gaan, de grote events worden met bosjes gedaan en hoef je niet eens in party. De uitzondering is de dungeons en fractals, maar is allemaal niet verplicht. Hele living story is zo goed als solo werk.

Black desert kan je volledig zelf spelen, er zijn geen dungeons, heeft een bizar uitgebreide life-skill systeem (skinning, alchemy, cooking etc), alles is open world. Hier kan je complete bijjob nemen als je richting op life-skills, of je kan gewoon vrij mobs killen waar je maar wil.

Warframe is meer instance-shooter, maar kan volledig solo. Of je doet missies volledig in je eentje, of je joined gewoon een random party, doe je ding en je bent weer klaar.

Zeker als combat een belangrijk aspect is, zoals Tera, Blade&soul en BDO vrij sterke action-combat is, vind ik persoonlijk games als LOTRO, STO of ESO vrij matig in combat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1