Ik heb een lang word-document en er is iets mis gegaan, ik weet niet wat, waardoor mijn gehele tekst + afbeeldingen en tabellen grijs gemarkeerd zijn. Dit heeft niets te maken met de opmaak, want ik kan het met geen mogelijkheid uitschakelen of weg halen. Wanneer ik dubbelklik komt er een venster waarin ik het tekstvlak kan bewerken. Hierin kan ik ook niets uitzetten.
Wanneer ik wil typen wordt alles verwijderd en typ ik op een lege pagina. Alsof alles is samengevoegd en niet meer uit elkaar gehaald of bewerkt kan worden.
De tekst kopiëren en opnieuw in een ander word document plakken werkt ook niet want de zelfde instellingen worden behouden. Ik heb al ergens op internet een sneltoets Ctrl + Shirt + F9 gevonden, maar omdat mijn F9 ook een andere funtie heeft (het scherm accuut op zwart zetten) werkt die niet.
Ik heb Office 365 ProPlus.
Is er iemand die me hier mee kan helpen? Alvast hartelijk dank!
Martine
Wanneer ik wil typen wordt alles verwijderd en typ ik op een lege pagina. Alsof alles is samengevoegd en niet meer uit elkaar gehaald of bewerkt kan worden.
De tekst kopiëren en opnieuw in een ander word document plakken werkt ook niet want de zelfde instellingen worden behouden. Ik heb al ergens op internet een sneltoets Ctrl + Shirt + F9 gevonden, maar omdat mijn F9 ook een andere funtie heeft (het scherm accuut op zwart zetten) werkt die niet.
Ik heb Office 365 ProPlus.
Is er iemand die me hier mee kan helpen? Alvast hartelijk dank!
Martine