Toon posts:

Nintendo + GBA = PORT!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mario Advance = Mario 2
Mario Advance 2 (2002) = Super Mario World
Mario Advance 3 = "Een andere bestaande Mario-game dat nog nooit gepoort is" - gamespot.com

:( Begrijp me niet verkeerd hoor, Mario is de bomb, maar ik heb echt geen zin om f129,--te besteden aan games die ik eigenlijk al heb! En een nieuwe M-game kunnen we pas na 2002 verwachten :(

Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe Mario, Ome Nintendo?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Niet kopen dan he.. simpel toch?
Tuurlijk blijven ze dat ding uitbrengen als iedereen het blijft kopen.

Verwijderd

Hier en daar zit wat nieuws in zoals ook mario advance, levels zijn hier en daar beetje veranderd..

that's it.

achja, daarom heb ik ook geen advance gekocht..

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
DAT heet nou snel geld verdienen :)

Slimme gasten bij Nintendo...veel erg jonge gebruikers (7 t/m 11 jaar) van de GBA kennen die spellen niet, omdat ze de snes nooit echt meegemaakt hebben. Laat staan de nes (Mario Bros 2)...

Dus voor DIE gebruikers van de GBA, zijn die spellen gewoon nieuw.

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 19:47 schreef jdvanwijk het volgende:
Mario Advance = Mario 2 + Mario Classic
Mario Advance 3 = "Een andere bestaande Mario-game dat nog nooit gepoort is" - gamespot.com

:( Begrijp me niet verkeerd hoor, Mario is de bomb, maar ik heb echt geen zin om f99,--te besteden aan games die ik eigenlijk al heb! En een nieuwe M-game kunnen we pas na 2002 verwachten :(

Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe Mario, Ome Nintendo?
Ik heb hem zelf gekocht en het ziet er gewoon goed uit en het blijft leuk om te spelen, vooral classic, Mario 2 heeft te weinig levels dat is wel een minpunt.

Verwijderd

Topicstarter
Bijdehantje! ;) "Bijen hebben geen handen!" BOEM! >:)

Verwijderd

Ik ben niet zo'n diehard gamer, maar ik vond die mario 2 toch wel een behoorlijk moeilijk spel. De meeste platform spelletjes zijn meestal gemakkelijk, maar deze zeker niet. Maar ik vond het een erg leuk spel, en als Nintendo meer van dit soort spellen uit gaat brengen heb ik daar geen bezwaar tegen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:05
Heb Mario Advance, gewoon zwaar kick (al gespeeld op de NES en op de SNES) en kijk ook uit naar SMW, die 3e zal wel super mario bros 3 worden (hoop het, beste mario ooit)
Laat maar porten die zooi, vermaak me er wel weer mee naar zoveel jaar.

Flickr | Lego collectie

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Op donderdag 12 juli 2001 20:42 schreef steve_jacks het volgende:
DAT heet nou snel geld verdienen :)

Slimme gasten bij Nintendo...veel erg jonge gebruikers (7 t/m 11 jaar) van de GBA kennen die spellen niet, omdat ze de snes nooit echt meegemaakt hebben. Laat staan de nes (Mario Bros 2)...

Dus voor DIE gebruikers van de GBA, zijn die spellen gewoon nieuw.
En al kennen ze ze Steve ( :) ), dat maakt voor hen niets uit.

Ze vinden het waarschijnlijk meteen leuk, herkenning, ze weten vaak al veel van de levels etc. Dat vinden ze geweldig, en daarvoor betalen de oudertjes geld!

That's business! :)

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

coolie heeft nooit echt iets gedaan met gameboy's en nes enzo dus ken mario ook niet echt. Nu heb ik wel een GBA gekocht en hij rouleert echt. Heb het spel rayman 2 en kurukuru vooral die laatste is super!

advance Super mario heb ik nog niet gekocht misschien doe ik dat wanneer komen de nieuwe gba spellen uit??

Verwijderd

20 Juli komt Bomberman..Dan 30 Augustus (ongeveer) Mariokart...in september komen er pas echt weer een paar goede spellen (tegelijk)

Newayz, mensen willen gewoon hun favo spellen portable hebben. Ook betreft het vaak de oude spellen die wat worden opgekrikt als ze geport worden, maar gewoon klassiekers zijn. Op zich is het wel een mooie opvulling in het aanbodrek....beter dan maar 5 spellen bij de launch ofzo.

En zoals al gezegd, vind je er nix aan, niemand dwingt je om ze te kopen!
Maar ga straks niet lopen zeiken over:

Final Fight One
Golden Axe
Streets of Rage
Breath of Fire I/II
Street Fighter II Turbo X Revival
Doom
Street Fighter Alpha III
Broken Sword: Shadow of the Templars
en voor de GBC: Lufia

Verwijderd

Als Nintendo dan toch oude games op de GBA gaat uitbrengen, dan hoop ik dat ze Mario World van de SNES niet vergeten! :)

Verwijderd

Euhm, hoe zal ik dit zeggen...
Op donderdag 12 juli 2001 19:47 schreef jdvanwijk het volgende:
Mario Advance = Mario 2
.....euhm......is al aangekondigt?

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 19:03

ddZ

Op vrijdag 13 juli 2001 13:12 schreef CommDante het volgende:
20 Juli komt Bomberman..Dan 30 Augustus (ongeveer) Mariokart...in september komen er pas echt weer een paar goede spellen (tegelijk)

Newayz, mensen willen gewoon hun favo spellen portable hebben. Ook betreft het vaak de oude spellen die wat worden opgekrikt als ze geport worden, maar gewoon klassiekers zijn. Op zich is het wel een mooie opvulling in het aanbodrek....beter dan maar 5 spellen bij de launch ofzo.

En zoals al gezegd, vind je er nix aan, niemand dwingt je om ze te kopen!
Maar ga straks niet lopen zeiken over:

Final Fight One
Golden Axe
Streets of Rage
Breath of Fire I/II
Street Fighter II Turbo X Revival
Doom
Street Fighter Alpha III
Broken Sword: Shadow of the Templars
en voor de GBC: Lufia
You're very right mate 8-) 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz... ik moet toegeven dat m'n post een beetje zeikerig was ;)

Maar waarom poorten ze dan Mario 2 , Mario 3 was veel beter, toch? Niet dan? :)

En btw, waar zijn...

Chrono Trigger (SNES)
FF 4/5/6 (SNES)
Mario World 2 (Baby Mario & Yoshi = Kickass graphics!) (SNES)
Donkey Kong Country (SNES)
Super Mario Bros. (NES)

Die zijn toch veel beeeeeter >:)

edit:
En niet te vergeten Zelda 3, Mario RPG & Super Metroid...

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 19:03

ddZ

Op vrijdag 13 juli 2001 13:45 schreef jdvanwijk het volgende:

En btw, waar zijn...

Chrono Trigger (SNES)
FF 4/5/6 (SNES)
Super Mario Bros. (NES)

edit:
Donkey Kong Country komt er zowieso aan & yoshi hoop ik ook 8-)

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36
Mario kaart Advance gaat echt asses kicken hiero... Heb vandaag de GBA gekocht, met mario advance en meteen mario kart erbij besteld....

Mario roeleerd zwaar!!!!

Duzz laat maar komen al die mario gamez... Heb ze nl nooit echt gespeeld op de nes en snes... :) :) :) :) Dat wordt overduidelijk wat minder geld voor bier in de vakantie... :P

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 08:42

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

F-Zero is vet lachuh... vooral als je extra cars hebt etc.. (vooral multiplay +strax de gamecube..., vergeet dat niet toch weer een extra'tje bij de gamecube)

ik zit te w8en op Mario Kart: Super Circuit
en de Donkey Kong, Diddy Kong games

Computer Specs

Verwijderd

Super Mario Bros en Donkey Kong Country komen er volgens mij niet aan: zijn er al op de GBC. (Als je gewoon Mario Bros bedoelt, die is er ook al, zit nl. bij Mario Advance)

Yoshi Island en Yoshi story zijn aangekondigt. Er komt ook nog een Zelda, maar dat gaat nog een lange tijd duren (zal voorlopig genoeg moeten hebben aan The Oracles of Ages/Seasons). Er komt een nieuwe Metroid aan, Metroid 4. Metroid Prime komt voor de Cube...geloof dat dat 5 in het verhaal is!

Voor de rest weet ik alleen dat de makers van FF (Squaresoft meen ik) zich te goed vinden voor de GBA, net zoals te goed voor de PC (FF IX en FF X).

Helaas kan ik alleen over met z'n twee-en op 1 cartridge F-Zero spelen praten, had m'n GBA nl. import met iemand gekocht, gelijk link-kabel en F-Zero erbij natuurlijk (hij had geen geld meer om een spel erbij te kopen). Speel al ruim 2 maanden F-Zero met 1 baan, en het blijft leuk. Ik meen dat m'n record op Silence iets van 1:56:83 was ofzo

Er komt trouwens ook een Diddy Kong Pilot uit!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 14 juli 2001 08:58 schreef CommDante het volgende:

Voor de rest weet ik alleen dat de makers van FF (Squaresoft meen ik) zich te goed vinden voor de GBA, net zoals te goed voor de PC (FF IX en FF X).
Zijn ze niet op al dan niet violente manieren over te halen? Het is voor hun eigen bestwil! >:)

Verwijderd

Lijkt mij raar, want alles draait om $$$. Als ze een FF op de GBA uitbrengen halen ze bakken vol geld binnen wat zei, en alle anderen, goed kunnen gebruiken door het illegale wereldje. :)

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Op vrijdag 13 juli 2001 13:45 schreef jdvanwijk het volgende:

En btw, waar zijn...

Chrono Trigger (SNES)
FF 4/5/6 (SNES)
Super Mario Bros. (NES)

edit:
SMB3 gaan ze ook porten. Had ik ergens in een interview gelezen.

Verwijderd

Super Mario Bros en Donkey Kong Country komen er volgens mij niet aan: zijn er al op de GBC. (Als je gewoon Mario Bros bedoelt, die is er ook al, zit nl. bij Mario Advance)
Yoshi Island en Yoshi story zijn aangekondigt.
Er komt ook nog een Zelda, maar dat gaat nog een lange tijd duren (zal voorlopig genoeg moeten hebben aan The Oracles of Ages/Seasons). Er komt een nieuwe Metroid aan, Metroid 4. Metroid Prime komt voor de Cube...geloof dat dat 5 in het verhaal is!
Metroid Prime is niet eens zeker meer voor de Cube omdat Retro in erge geldproblemen zit.
En Squaresoft voelt zich absoluut niet te goed voor de GBA, ze maken verlies, als ik het goed heb. De reden dat ze niet voor de GBA werken is omdat Nintendo wil dat zij dan ook voor de GameCube gaan werken en dat willen zij dan weer niet. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 10:11 schreef Hermen het volgende:

En Squaresoft voelt zich absoluut niet te goed voor de GBA, ze maken verlies, als ik het goed heb. De reden dat ze niet voor de GBA werken is omdat Nintendo wil dat zij dan ook voor de GameCube gaan werken en dat willen zij dan weer niet. |:(
Doh! |:(
Pagina: 1