Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal vooral dienen om te gamen, zowel nieuwere games als oude games. Bvb: Wow, Pubg, Battlefield, CoD, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik voorzie een €2000 voor het systeem met monitor inclusief
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidig systeem zal volledig vervangen worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb weinig ervaring met merken, en ben ook niet op de hoogte van de huidige status --> intel processor issues?
Huidig systeem heeft een AMD processor, en heb er nooit problemen mee gehad, maar ik sta zeker ook open voor Intel
Ga je overklokken?
Niet van plan om te overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel altijd vrij lang alvorens ik overga tot bestellen, en hoop dat jullie me kunnen overtuigen dat dit systeem perfect aansluit bij wat ik zoek.
In onderstaande lijst ontbreekt nog een monitor en case als ik me niet vergis, en heb hierover helaas geen idee wat ik zou nemen.
Momenteel zit ik met een ANTEC 1200, en ben toch op zoek naar een iets compactere (lees: minder robuust) en stillere case. Liefst een zwart model --> NZXT S340 Elite Zwart?
Qua GPU --> Heeft de 1080 een grote meerwaarde t.o.v. 1070?
Indien er nog opmerkingen/vragen zijn, of zaken die zouden ontbreken, laat me dan zeker iets weten.
Ik sta zeker ook open voor andere merken (AMD vs Intel processor)
Systeem zal vooral dienen om te gamen, zowel nieuwere games als oude games. Bvb: Wow, Pubg, Battlefield, CoD, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik voorzie een €2000 voor het systeem met monitor inclusief
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidig systeem zal volledig vervangen worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb weinig ervaring met merken, en ben ook niet op de hoogte van de huidige status --> intel processor issues?
Huidig systeem heeft een AMD processor, en heb er nooit problemen mee gehad, maar ik sta zeker ook open voor Intel
Ga je overklokken?
Niet van plan om te overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel altijd vrij lang alvorens ik overga tot bestellen, en hoop dat jullie me kunnen overtuigen dat dit systeem perfect aansluit bij wat ik zoek.
In onderstaande lijst ontbreekt nog een monitor en case als ik me niet vergis, en heb hierover helaas geen idee wat ik zou nemen.
Momenteel zit ik met een ANTEC 1200, en ben toch op zoek naar een iets compactere (lees: minder robuust) en stillere case. Liefst een zwart model --> NZXT S340 Elite Zwart?
Qua GPU --> Heeft de 1080 een grote meerwaarde t.o.v. 1070?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler | € 345,- | € 345,- |
| 1 | MSI X370 SLI Plus | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 619,- | € 619,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 43,60 | € 43,60 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15R | € 195,95 | € 195,95 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,50 | € 87,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 134,10 | € 134,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.616,05 | |
Indien er nog opmerkingen/vragen zijn, of zaken die zouden ontbreken, laat me dan zeker iets weten.
Ik sta zeker ook open voor andere merken (AMD vs Intel processor)