adminappelgebak schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:44:
[...]
Ja de Art of Defence maps. Man die heb ik helemaal grijs gespeeld in de tijden van Generals en Zero Hour. Ze zijn er idd al mee bezig en WorkShop integration is al aanwezig dus dat duurt niet lang meer.
Overigens je punt of RA2 klopt idd, was ik helemaal vergeten dat die het ook al had. Vind ik ergens dan toch wel slordig dat dit niet al hierin zit. Echter het zit heel erg early early access, dus er gaat nog veel veranderen. Dat is wat ook continu gezegd wordt op het community forum door de devs. Ik heb er alle vertrouwen in, daarom heb ik het ook het moment dat het uit kwam direct gekocht en 5 uur achtereen gespeeld

Ik ook, gelijk 3 uur aan een stuk gespeeld, toen moest ik stoppen want kind.

Gister nog heel even gespeeld voor 2 uurtjes en denk dat ik wel redelijk een idee krijg van hoe of wat. Qua ontwikkeling kunnen ze zoveel doen. Ik ken de code natuurlijk niet maar het zou niet bijzonder veel meer als Superweapons 1 of 0 disable items zijn.

Maar aangezien ik het hele skirmish mis zou dat eerst wel even gebouwd moeten worden. Misschien voor skill tree progression? Map met easy win maken en tadah.
Heb er zeker vertrouwen in dat het goed gaat komen en dat dit echt een strategy game kan worden waar C&C fans op hebben zitten wachten, niet dat laatste wat C&C4 was.... dat was totaal geen C&C meer naar mijn mening. C&C3 kon ik me nog wel mee vermaken maar niet zo erg als RA2/YR. Generals/ZH was zeker niet een favoriet van me maar om te zeggen het was een en al slecht... nee hoor, was zeer vermakelijk maar nuets verslaat RA2 voor