Toon posts:

&$#@ Philips Cd Brander Kapot, denk ik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik ben sinds 1,5 jaar eigenaar van een Philips CDRW404 brander. Deze heb ik gekregen voor mijn stage. Ik heb er inmiddels geneog cd's mee gebrand. Alleen vanaf vandaag wil hij geen cd's meer lezen/branden.

Ik heb alles nog wel. De doos, etc, maar ik heb hem via het stagebedrijf gekregen. En ja dat is al bijna 2 jaar geleden. Wat kan ik hier nu mee?

p.s. als primary slave ziet de bios hem wel, met windows opstartdiskette maakt hij er keurig g:\ van, maar zodra ik ook maar een cd erin doe, cdr101: Not ready bezig met lezen station g.. :'(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13
Ik heb nooit echt positieve verhalen gehoord over Philips branders ( :r )

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

...ik ben sinds 1,5 jaar eigenaar...
...is al bijna 2 jaar geleden...
Je hebt 'm +/- 2 jaar geleden gekregen, maar bent er toch "pas" 1.5 jaar eigenaar van? ;)

Anyway, ik hoop voor je dat je er een garantiebepalingsovereenkomst (wat een woord) bijgeleverd hebt gekregen... zoniet, dan zal je toch een nieuwe fikker moeten kopen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m gekregen, wanneer het precies was. geen idee

maar kan ik geen nieuwe krijgen of deze opsturen ofzo?

Verwijderd

er zit op die philips writer volgens mij maar 1 jaar garantie, dus dat wordt een nieuwe voor je.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-05 14:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon jammer, je garantie is waarschijnelijk verlopen.

Dat word nu een 'echte' brander kopen. :P
Een plex! :7

Whatever.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 22:35
Zoek maar eens op cdd3610 en haal ff die trick uit, werkt dat niet, jammer koop dan een nieuwe, geld?-> PLEX geen veel geld ->LG of liteon, in die volgorde :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

ga maar op zoek naar een goede fikker! 1tje met burn-proof kan geen kwaad! en je bent veeeeeeeeel minder tijd kwijt met branden van cd'tjes! zoals ik het zie heeft een nieuwe brander alleen maar voordelen! behalve dat je ff wat geld kwijt bent om hem te kopen :P

Verwijderd

Topicstarter
tja, dat moet ik dan maar doen, heb de ricoh op het oog :)
Pagina: 1