Qwertz naar qwerty

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasKoene01
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-08-2023
Beste,

Ik heb op het moment een qwertz toetsenbord en ik zou deze graag willen veranderen naar een qwerty toetsenbord. Is dit mogelijk door middel van custom keycaps (ik heb cherry mx stijl switches)?
Zo niet, is er dan een andere manier waarop ik dit zou kunnen doen?

Ik hoop dat mensen mij kunnen helpen met dit probleem :)

-Thomas

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:58

Onbekend

...

Zet jouw toetsenbordinstellingen op VS-internationaal, en dan blind typen. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

Ja of desnoods de knopjes eraf halen en weer op de nieuwe juiste plek terug drukken.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Zoveel verschilt er toch niet tussen QWERTZ en QWERTY? Kan je niet gewoon de Y en Z omwisselen?

Daarnaast hebben niet alle Cherry MX switches hetzelfde profiel voor keycaps, maar vaak wel.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:07
g0tanks schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:32:
Zoveel verschilt er toch niet tussen QWERTZ en QWERTY? Kan je niet gewoon de Y en Z omwisselen?

Daarnaast hebben niet alle Cherry MX switches hetzelfde profiel voor keycaps, maar vaak wel.
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/36/KB_Germany.svg/1200px-KB_Germany.svg.png
Wat ga je met de andere tekens doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasKoene01
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-08-2023
Kijk het gaat me niet om het blind typen, maar omdat de linker shift knop kleiner is vroeg ik me af of een normale qwerty keycap set zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:58

Tahref

God bless you

Makkelijkst is een qwerty stickervel te bestellen en deze over jouw toetsenbord te plakken.
Pagina: 1