Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hue+Bridge2+iPhone7, ook homekit hub nodig voor siri?

Pagina: 1
Acties:

• HanslH
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 31-01 04:08
Gelonkt door al de mooie verhalen over siri bediening van hue met de v2 van de bridge heb ik mijn hue bridge geupgrade om er nu achter te komen dat ik nog een vet duur apple device moet kopen om het werkend te krijgen. De ipad kan als homekit hub dienen maar pas vanaf ios.v10. Gaat niet werken met mij ipad 3rdgen. Ik mag evt ook een apple tv kopen. Om tegen mijn lampjes te kunnen praten? duh, heb al een tvshield dus no way.
Ben ik er in gestonken of zijn er nog andere opties?

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

• TheIbex
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 16:53
Ik weet niet of er iets gewijzigd is, maar bij mij werkt dit gewoon op iPhone 6 en 8...

Hue 2 bridge, bediening zowel via home app als Siri...

Interpolis, glashelder!

• HanslH
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 31-01 04:08
Ok mss ben ik verdwaald geraakt in alle instellingen en een verhaal op internet dat mij stap voor stap uitlegde hoe ik siri aan hue kon koppelen. In eerste instantie weigerde het siri instel gedeelte van de app wat dan ook als ik niet de homekit code van mijn accessoire zou invoeren. Mss dat met het accesoire de switch werd bedoeld, nadat ik deze switch in home van apple had toegevoegd kon ik de hue app inneens wel verder.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

• degorre
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 24-01 15:34
Je hebt geen Apple TV of Ipad nodig als hub om je Hue lichten te bedienen met Siri, deze zijn enkel nodig als je je lichten buitenhuis wilt bedienen of automatiseringen uit Homekit wilt laten , bvb lichten aan als ik thuis kom als het donker is en zo
Werkt wel redelijk verslavend want ondertussen is elke lamp in ons huis slim geworden , ofwel met Hue lamp ofwel met EVE energy stekker om gewone lamp slim te maken :-)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True