RC80i Plafond Speaker monteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik woon in een sociale huurwoning, nu is het plafond daarvoor open halen geen optie denk ik...

Dus hoe krijg ik deze baby's op het plafond? Maakt niet uit als het er lelijk uit ziet. Of een soort speaker case, aanhangsel wat met deze speaker zou werken zou ook top zijn.

Ik heb 2 linkerhanden en weinig creatief inzicht, dus ik hoop dat andere mensen hier in mee kunnen denken.

Waar ik nu aan denk is, gewoon sterke lijm gebruiken of Tape? Maar betwijvel t een beetje of dat zou werken...
Enig idee hoe ik dit kan waarmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik http://ec1.images-amazon....grate/MANUAL000004190.pdf zie zijn ze 8,25 cm diep. Kun je ze niet gewoon in twee wijnkistjes inbouwen en die aan het plafond hangen (op wat voor manier dan ook)?

Tape of lijm zou ik sowieso niet doen. Meeste plafonds hebben wat structuur en dat blijft niet lekker zitten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Reconhell schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:48:
Ik woon in een sociale huurwoning, nu is het plafond daarvoor open halen geen optie denk ik...
Opnieuw het wiel uitvinden is vast, veel makkelijker. :)
Dus hoe krijg ik deze baby's op het plafond? Maakt niet uit als het er lelijk uit ziet. Of een soort speaker case, aanhangsel wat met deze speaker zou werken zou ook top zijn.
Aanhangsels zou ik links laten liggen, dat is akoestisch niet verantwoord. Natuurwetten dicteren, dat het vast zal resoneren. Bovendien zal het door trillingen, zo weer los zitten. Je zal maar een vallende luidspreker niet aan zien komen. :P
Ik heb 2 linkerhanden en weinig creatief inzicht, dus ik hoop dat andere mensen hier in mee kunnen denken.
Man, "Grow a pair."!
Waar ik nu aan denk is, gewoon sterke lijm gebruiken of Tape? Maar betwijvel t een beetje of dat zou werken...
Enig idee hoe ik dit kan waarmaken?
Pak gewoon een boormachine, koop wat gipspluggen en schroeven.

of stop de luidsprekers terug in de verpakking. :)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity