Toon posts:

Alternatief voor Philips Accoustic Edge gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien die kaarten maar niet uitkomen in NL ben ik aan het kijken wat m'n opties zijn. Natuurlijk kan ik er een uit de VS laten komen, maar ik wil ook graag weten welke andere kaart(en) ik zou kunnen kiezen (graag met motivatie).

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kom eerst maar eens met motivatie waarom je juist voor de acoustic edge wilde kiezen.. Dan praten we verder. :7

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02

afterburn

No more...

Zie pricewatch, hij is inmiddels bij twee zaken in NL leverbaar.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een AE omdat ik een 5.1 geluidskaart m'n stereo aan wil sluiten voor als ik DVD's. Ik wil voor games een kaart met zowel EAX 1&2 als A3D voor over de pc-speakers. Digtaal in en out is wat minder belangrijk (nu niet nodig maar wie weet voor in de toekomst).

Ik wil goede kwaliteit zodat ik er even mee voor uit kan en niet over twee jaar weer wat nieuws moet kopen. Het mag daarom wat kosten (AE kost zo'n fl. 340,- andere kaart graag wel wat goedkoper), maar het moet wel binnen de perken blijven.

De kaart voldoet op papier het beste aan mijn eisen en ook de Q-sound functie lijkt mij erg interessant. Dit ook omdat ik niet altijd 4 speakers aan heb. Een ander motief is de grote hoeveelheid lovende recenties. Als een product uit zoveel verschillende tests er goed uit komt dan geloof ik wel dat het goed zit met de kwaliteit en de mogelijkheden.

(afterburn, de kaart is echt nog niet verkrijgbaar ook al staat hij al een aantal weken in de pricewatch)

Verwijderd

Topicstarter
iemand een sugestie?

Verwijderd

Topicstarter
JvS had je nog een suggestie?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

hhhm, ik ben niet helemaal "into" de EAX en de A3d enzo...

Dat Qsound5.1 weet ik zeker van dat ik dat nooit bij een andere geluidskaart gezien heb, en DTS doorgifte weet ik ook alleen bij die kaart, dat-ie het doet...

Sorry. Als het nou niet zozeer om die EAX2.0 ging, had ik een xfire1024 ofzo gezegd. (dat is namelijk een kaart met een erg goede geluidskwaliteit, vind ik wel. Net zoals een SBlive dat is :)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Raampie, het lijkt alsof jij oneindig geduld hebt.

[topic=77372]

Waarom haal je 'm niet alsnog uit de USA... misschien ken je (via via) iemand die er naar toe gaat of anders bestel je 'm gewoon bij http://www.dartek.com , net zoals ik een paar maanden geleden gedaan heb.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 21:36 schreef Courage het volgende:Raampie, het lijkt alsof jij oneindig geduld hebt.
In november moest hij ook in de VS nog uitkomen geloof ik. Het probleem is dat ik al sinds mei hoor (zowel van winkels als Philips zelf) dat hij ieder moment uit kan komen. Vandaar dat ik blijf hopen dat dit ook echt gebeurt.

Natuurlijk had ik hem meteen in amerika moeten bestellen, maar ja dat is achteraf gezien. Op zich ben ik er niet zo heel enthousiast over om iets in het buitenland te kopen maar dat komt denk ik om dat ik dit nog nooit eerder gedaan heb. Wat heeft het jou gekost om hem uit de VS te laten komen en wat was de levertijd?

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02

afterburn

No more...

Ik koop regelmatig spullen bij outpost.com, en die zijn altijd binnen 1 week hier. Erg netjes en een goede betrouwbare club.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 23:20 schreef Raampie het volgende:

[..]

Wat heeft het jou gekost om hem uit de VS te laten komen en wat was de levertijd?
Dat weet je al, lees mijn oude posting maar na... (hint : Thundermol :P)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 09:07 schreef Courage het volgende:[..]Dat weet je al, lees mijn oude posting maar na... (hint : Thundermol :P)
Ahh Courage je hebt een andere identiteit aan genomen. Dat kon ik ook niet weten. Hallo.

Ik heb trouwens een mail naar Outpost gestuurd om te vragen wat het tegenwoordig kost om de AE hier heen te sturen. Een paar maanden geleden zou dit zo'n fl. 280.- zijn. Dus fl. 80,- goedkoper dan de kaart hier gaat kosten. Gezien de daling van de prijs van de kaart en de stijging van de Dollar verwacht ik weer rond dit bedrag uit te komen.

Helaas moet ik even tot volgende maand wachten ivm m'n creditcard. Maar dan bestel ik hem toch bij Outpost. Bedankt mensen dat ik weer even wakker geschud ben. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal jullie verder met rust laten wat dit onderwerp betreft want ik heb vandaag een Accoustic Edge gekocht bij Memo. Het heeft dus even geduurd (slechts een paar maandjes :r ), maar mijn geduld is beloond. :) :) :) :) :)
Thanx voor de reacties.
Pagina: 1