Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:02
Ik zoek een?
Tablet 10 inch

Wat is je budget?
Nvt.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Streaming, Browsen,

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy Tab A 10.1

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil tijdens de Mediamarkt BTW actie eigenlijk de Samsung Galaxy TAB A 10.1 aanschaffen maar dit product heeft een introductie datum van 2016 product is dus al +/- 2 jaar op de markt ik wil eigenlijk nog wel zicht hebben op voorlopig software support vanuit samsung vanwege beveiliging en niet dat ik over een jaar geen apps meer kan draaien uit de play store nu draait Tab A android 7 dus zal wel niet zo vaart lopen maar hoelang denken jullie dat de software support vanuit Samsung nog mee gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Welke vorm van software support zoek je? Play Store staat er op dus alle Android apps blijven updaten. Volgensmij geeft Samsung standaard 2 jaar OS support dus ook updates voor hun devices, dus er bestaat nog een kans dat je Android 8 krijgt, maar, dat zijn aannames.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@michaeltjeh1 toevallig al op de website gekeken?
Software support
Software Support Periode
tenminste tot mei 2018
Overigens blijven apps, ook na de support periode, gewoon werken. Op Android werken de meeste apps vanaf Android 4, die versie komt uit 2011. Je hoeft dus niet bang te zijn dat bepaalde apps het straks niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
rens-br schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:57:
@michaeltjeh1 toevallig al op de website gekeken?

[...]

Overigens blijven apps, ook na de support periode, gewoon werken. Op Android werken de meeste apps vanaf Android 4, die versie komt uit 2011. Je hoeft dus niet bang te zijn dat bepaalde apps het straks niet meer doen.
Thx voor je reactie ik had inderdaad al op de website gekeken en google maar ik kon het niet vinden blijkt nu dat ik gewoon niet goed gekeken heb bedankt!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
Slavy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:56:
Welke vorm van software support zoek je? Play Store staat er op dus alle Android apps blijven updaten. Volgensmij geeft Samsung standaard 2 jaar OS support dus ook updates voor hun devices, dus er bestaat nog een kans dat je Android 8 krijgt, maar, dat zijn aannames.
De beveiligings updates die ik geregeld bijvoorbeeld ook op mijn Oneplus krijg.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 16-01-2018 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:02:
De beveiligings updates die ik geregeld bijvoorbeeld ook op mijn Oneplus krijg.
Die krijg je dus gegarandeerd tot mei 2018 en daarna is het afwachten.
Pagina: 1