Fysieke Stilknop functie werkt niet meer na behoren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds de laatste tijd, mischien heeft het met de laatste ios 11 te maken, problemen met de fysieke stil knop. Als ik dit schuifje naar benede doe dan heb ik geen geluid als er gebeld wordt. Dat is ook wat ik wil dan haha. Alleen mijn probleem nu is. Als er gebeld wordt en ik heb mijn koptelefoon bedraad of via bluetooth gekoppeld dan krijg ik plots wel geluid door de koptelefoon. Ik vind dit erg storend want als ik muziek luister en bewust dat schuifje aan heb gezet wil ik dus geen ringtone er door heen krijgen. Voorheen heb ik dit nooit gehad, want als ik toen het schuifje “aan” zette dan bleef alles gewoon stil dus ook de inkomende gesprekken op mijn koptelefoon, en de muziek bleef gewoon door gaan. Hoe kan ik dit oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
De muziek wordt altijd gedempt bij een oproep, wellicht tenzij je Niet Storen aan hebt staan. Weet je zeker dat je dat niet over t hoofd ziet?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Bedankt voor je reactie. Ik weet zeker dat ik die functie niet heb aanstaan want ik heb echt het fysieke knopje links van me telefoon omlaag gedaan. En het vreemde is dat de telefoon alleen af gaat als ik een koptelefoon gebruik ookal staat de fysieke knop op stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat de functie niet aanstaat is denk ik dus juist het probleem.
Ik kan me niet anders herinneren dat met een koptelefoon op de muziek onderbroken wordt of op z’n minster zachter gaat zodra je een oproep binnenkrijgt; tenzij je Niet Storen inschakelt. Dat kan zowel als t schuifje omhoog als omlaag staat, dat is om ‘t even. Je telefoon zal dan ook niet meer gaan trillen maar blijft echt helemaal stil.

Anders zou ik echt niet weten wat je bedoelt, volgens mij kan je met niet storen exact bereiken wat je wil... Dat je niet gestoord wordt dus. :P
Of we begrijpen elkaar verkeerd, of dit is de functie die je zoekt.

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 19-01-2018 07:43 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... ik ben het juist gewend op die manier met dat knopje aan de zijkant xD. Maar als ik je goed begrijp kun je met de niet storen functie in je ios er sws voor zorgen dat je telefoon stil blijft tijdens muziek luisteren op je koptelefoon? Zie ik dan later wel eventuele gemiste oproepen als ik de niet storen functie weer aan zet?