Ik zit in het 1e level en ben bezig met die 3 airtime gaps, ik kan er één doen OVER de vert(half-pipe) en één OVER het vliegtuig, maar waar de derde???
Bij die heli 
Eerst bij dat vliegtuig switchen naar de andere kant, door glas springen.
Eerst bij dat vliegtuig switchen naar de andere kant, door glas springen.
als je over het vliegtuig gesprongen bent gewoon schuin over de quarterpipe gaan/springen.
In de GBA versie zit er glas meer tussen de delen, dus daar hoef je ook niet meer doorheen te springen 
Je moet naar het linker gedeelte gaan, waar die helikopter staat, en dan van het ene schansje voor de helikopter naar het schansje aan de andere kant van de helikopter. Je moet wel je stats al flink geüpdated hebben want andere lukt het je waarschijnlijk niet.
Je moet naar het linker gedeelte gaan, waar die helikopter staat, en dan van het ene schansje voor de helikopter naar het schansje aan de andere kant van de helikopter. Je moet wel je stats al flink geüpdated hebben want andere lukt het je waarschijnlijk niet.
je moet gewoon helemaal evenwijdig met de glasmuur gaan rijden en dan omhoog gaan aan het eind, en dan gewoon richting het glas draaien, dan val je er gewoon doorheen
Verwijderd
Euhm: Geen glas in 1e map van GBA versie!
Sorry, moest ff!
Als je van onder af over het vliegtuig gaat, zie je links een muurtje (zogenaamde "glasmuur, in de GBA versie zit er alleen geen glas) als je dit muurtje volgt (naar boven dus) kom je bij een soort halfpipe (tegen muur) .... als je daarvan een transfer (van ene deel naar andere deel springen) naar links maakt kom je in het andere gebied van het level...Hier staat een helicopter (overigens mooier dan die PSX versie). Dan bovengenoemde post over het nemen van die gap!
Ik zal ook maar meteen ff zeggen dat de windtunnel naar de andere kant van het level is verhuist! Dus, over propellor grinden, naar links-onder in het midden (voorbij de helicopter dus...staat een blauwe pijl) en daar dan in!
Sorry, moest ff!
Als je van onder af over het vliegtuig gaat, zie je links een muurtje (zogenaamde "glasmuur, in de GBA versie zit er alleen geen glas) als je dit muurtje volgt (naar boven dus) kom je bij een soort halfpipe (tegen muur) .... als je daarvan een transfer (van ene deel naar andere deel springen) naar links maakt kom je in het andere gebied van het level...Hier staat een helicopter (overigens mooier dan die PSX versie). Dan bovengenoemde post over het nemen van die gap!
Ik zal ook maar meteen ff zeggen dat de windtunnel naar de andere kant van het level is verhuist! Dus, over propellor grinden, naar links-onder in het midden (voorbij de helicopter dus...staat een blauwe pijl) en daar dan in!
juistOp vrijdag 13 juli 2001 13:16 schreef CommDante het volgende:
Euhm: Geen glas in 1e map van GBA versie!
Sorry, moest ff!
Ik ben al bij Warehouse hoor maar ik heb nog een vraagje over School: hoe weet ik wanneer ik een wallride over de bel heb gedaan? Oja en over de warehouse: hoe doe ik een 5-0 over de grote pijp :-).
thnx.
thnx.
Verwijderd
Volgens mij staat er dan "Rock the bells!". Dat was in de DC-versie in ieder geval zo
5-0 over de pipe? Gewoon grinden over een van die buizen van die halfpipe, dus gewoon rechtdoor skaten vanaf het begin ennuh... het grindknopje indrukken!
Dat van die bellen heb ik nog niet geprobeerd maar bij dat grinden als ik op het 'gewone' grindknopje druk doet ie een 50-50 grind en geen 5-0. Het moet trouwens niet over de pipe maar de big rail, sorry.
Ik heb het nog ff geprobeerd, en je moet als je gaat grinden links ingedrukt houden, dan doe je een FS 5-0.
Hij zegt toch echt ingedrukt HOUDEN. Maar het lukt me nog steeds niet
.
Heb je het wel over de GBA versie?
Truuk 5-0 = links + A volgens jullie???
Toch???
Toch???
Verwijderd
ok een 5-0 grind is op je achtertste truck grinden en je voorste omhoog houden dus mij lijkt het dat je dan naar beneden en het grind-knopje moet doen als je erop springt en dan gewoon het grindknoppie vasthouden en naar beneden kan je tijdens het grinden weer loslaten.
Als je het goed doet dan verniel je met die grind die bel.....zit ie er nog, ja dan heb je het niet goed gedaan.....skate er van de zijkant ernaar toe, spring van te voren en grind dan....geheid dat je dan die bel raakt
Ik bedoelde inderdaad dat je alleen bij het opspringen links moet indrukken, maar probeer het anders eens als je naar achteren drukt.Op zaterdag 14 juli 2001 19:00 schreef robbinh het volgende:
Hij zegt toch echt ingedrukt HOUDEN. Maar het lukt me nog steeds niet.
Toch???
Het kan ook zijn dat dat per ventje verschillend is. Dat is bij de gewone versie wel zo. Ik gebruik Bucky Lasek.
Het is inderdaad:
onder + A
Danke mensen, met die bel had ik al uitgevonden, er staat gewoon 1 of 5 bells, alleen lukken me er maar 3
, komt nog wel, nu heb ik iig weer een nieuw level erbij
onder + A
Danke mensen, met die bel had ik al uitgevonden, er staat gewoon 1 of 5 bells, alleen lukken me er maar 3
Nog iets over Warehouse:
er moeten 3 oldskool gaps zijn, ik weet er maar één, die 2 steigers bij die waterplas, die andere 2???
er moeten 3 oldskool gaps zijn, ik weet er maar één, die 2 steigers bij die waterplas, die andere 2???
Steiger bij het water
Schuin boven de achterste steiger zit een soort uitstulping.. Hierover jumpen is de tweede.
Bij de schuine ramps aan het begin van het level (waar je als je start meteen naar beneden rijdt). Hierover moet je springen.. das de derde
Oh ja.. de GBA versie lijkt erg op de PSX/DC versie maar de levels zijn wel degelijk anders! (zie dat verhaal hierboven over dat glas.. en er zijn nog veel meer dingen te noemen)
Als je een wallride doet over een bel, krijg je dit meteen op je scherm te zien.. net zoals bij de PSX/DC versie.
Schuin boven de achterste steiger zit een soort uitstulping.. Hierover jumpen is de tweede.
Bij de schuine ramps aan het begin van het level (waar je als je start meteen naar beneden rijdt). Hierover moet je springen.. das de derde
Oh ja.. de GBA versie lijkt erg op de PSX/DC versie maar de levels zijn wel degelijk anders! (zie dat verhaal hierboven over dat glas.. en er zijn nog veel meer dingen te noemen)
Als je een wallride doet over een bel, krijg je dit meteen op je scherm te zien.. net zoals bij de PSX/DC versie.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Hoe verdien je trouwens die cheats?
Een maat van me heeft ook THPS2 (ga hem zelf denk ik ook halen binnenkort) en ik vroeg me af hoe je die cheats kan verdienen. Het staat in het boekje, dat je ze moet verdienen in career mode. Die maat van me heeft inmiddels al alles levels maar nog geen enkele cheat....
Nogmaals, ik bedoel dus niet die "hold r then press bla bla bla" dingen, maar bv: Krijg met elke char 2 gouden medals en al het geld om Rooftops-level te openenen!
Een maat van me heeft ook THPS2 (ga hem zelf denk ik ook halen binnenkort) en ik vroeg me af hoe je die cheats kan verdienen. Het staat in het boekje, dat je ze moet verdienen in career mode. Die maat van me heeft inmiddels al alles levels maar nog geen enkele cheat....
Nogmaals, ik bedoel dus niet die "hold r then press bla bla bla" dingen, maar bv: Krijg met elke char 2 gouden medals en al het geld om Rooftops-level te openenen!
hoe krijg je de hidden tape in new york, ik kan hem niet vinden
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik kan hem wel vinden maar ik kan er niet bij. Helemaal boven in het level, boven het park, heb je twee stijgers die tegen een flatgebouw aan staan hij 'vliegt' ergens naast dat flatgebouw, ik kan er niet bij maar ik zie wel een hele kleine schaduw ervan. Weet iemand trouwens hoe ik bij de secret tape van, eh, hoe heet dat? Oja, net FF gekeken, Warehouse?
Grind The subwayrails en je komt in de Secret Area. Hier zie je een euh...ding...dat schuin linksomhoogkrult en waar aan het einde 3 staven uitsteken waarover je moet grinden om de Secret Tape te pakken...Op donderdag 02 augustus 2001 18:06 schreef bAdmuTs het volgende:
hoe krijg je de hidden tape in new york, ik kan hem niet vinden![]()
![]()
ik bedoel voor de gba en niet psxOp donderdag 02 augustus 2001 23:20 schreef klmurphy het volgende:
[..]
Grind The subwayrails en je komt in de Secret Area. Hier zie je een euh...ding...dat schuin linksomhoogkrult en waar aan het einde 3 staven uitsteken waarover je moet grinden om de Secret Tape te pakken...
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
dui-de-lijkOp donderdag 02 augustus 2001 23:46 schreef bAdmuTs het volgende:
[..]
ik bedoel voor de gba en niet psx
* Murphy moet beter topictitels lezen

ohja, zo'n 'schuin ding' of 'steiger', dat heet dus een ramp. Weten we dat ook weer.
Is het iemand al gelukt om die 5 bellrides te doen? Das dus echt on-mo-ge-lijk. Vind ik
Is het iemand al gelukt om die 5 bellrides te doen? Das dus echt on-mo-ge-lijk. Vind ik
Verwijderd
jah, en dan moet je eigenlijk ook nog eerst de helikopter weg hebben, is makkelijker meestalOp donderdag 12 juli 2001 20:07 schreef -=Indigo=- het volgende:
In de GBA versie zit er geen glas meer tussen de delen, dus daar hoef je ook niet meer doorheen te springen
ow, en die bellrides, sim-pel!!
gewoon schuin op die muur afkomen en een wallride doen, niet moeilijk toch? anders doe je grind skills nog ff uppen
Verwijderd
Gisteravond diep in de nacht eindelijk uitgespeeld en dit was idd wel het moeilijkste.Op donderdag 02 augustus 2001 18:06 schreef bAdmuTs het volgende:
hoe krijg je de hidden tape in new york, ik kan hem niet vinden![]()
![]()
Ik neem aan dat iedereen wel weet waar die zit? Zo ja kan je naar punt 2.
[SPOILER voor als je het zelf wilt uitvinden]
1. De Secret Tape zit helemaal rechts in de hoek. Als je begint en dan gewoon rechtdoor gaat tot je niet meer verder kan en dan recht. Weer helemaal verder tot je niet meer kan en dan zie je bij de bovenste muur een brandtrap, bovenaan de trap zit die tape.
2. Om er te komen moeten we echter naar de andere kant van de muur helemaal terug naar de ho-hum transfer, rechts hiervan zit een brandkraan en 2 jumpplateau's, neem degene dichts bij de hu-hum 1/4 pipes naar rechts...maar een wallgrind, daarna een wallie.
Als je het meteen goed hebt gedaan zit je nu op de grijze "balk". Aan het einde kom je een reclame bord tegen, maak weer een wallgrind met een wallie. Weer aan het einde hiervan weer een wallgrind en een wallie en met een beetje mzl zit je nu boven aan de brandtrap bij de secrettape, maak je een doodsmak en ben je blij dat je nu eindelijk Tony Hawk2 hebt uitgespeeld (was bij mij iig zo, want was laatste wat ik nog moest..nie slecht in 1 dag, toch?)
(Hier zit trouwens ook nog ergens wat geld ... op grijze balk of reclame bord)
[/SPOILER voor als je het zelf wilt uitvinden]
Ik weet trouwens ook al hoe je cheats kan verdienen...met iedereen 100% uitspelen. Heb nu eerste cheat: perfect railbalance.
Wel grappig als je Gold medal hebt gehaald bij laatste level: You truly are a PRO. Ever considered making games?
Verwijderd
Ik heb nu met iedereen 100% en 2 gouden medailes (Heb nu door laatste rooftops verdiend).
Maar hoe krijg ik Spiderman en Mindy? Of kan je die niet verdienen? En wat krijg je als je 100% gaplist hebt?
Maar hoe krijg ik Spiderman en Mindy? Of kan je die niet verdienen? En wat krijg je als je 100% gaplist hebt?
hoe doe je trouwens die cows gaps in NY? ik weet er maar 2 van de 3
links-rechts/rechts links eroverheen
boven-beneden/beneden-boven eroverheen
3de ????
links-rechts/rechts links eroverheen
boven-beneden/beneden-boven eroverheen
3de ????
Verwijderd
Derde is over z'n rug grinden, steer-nogwat geloof ik!
Is best moeilijk, bij mij hielp het om wat later te springen (van die rand er om heen) zodat je niet zo hoog gaat!
Is best moeilijk, bij mij hielp het om wat later te springen (van die rand er om heen) zodat je niet zo hoog gaat!
Pagina: 1