Mp3 -> Minidisk

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Kep een vraagje en hoop hier een antwoord te vinden. Ik wil mijn mp3's digitaal kunnen kopieren naar mijn Minidisk. Ik ben in bezit van een SBlive 5.1 OEM ( zonder poespas, alleen de kaart ) en een Minidisk MZ-R700 ( zo'n gele ) Wat is de goedkoopste manier om ze over te zetten met zo hoog mogelijke kwaliteit ? Die analoge kabel valt me namelijk tegen.. Ik kan nu cd's fikken en die digitaal via mijn stereo over zetten.. Maar er schijnen ook USB kabels te zijn die een soundkaart emuleren en zo het digitale kanaal over zetten.. Maar waar koop je die ???
Er schijnt ook een uitbreidingsset te zijn voor een 5.1 OEM dat je er een digitaal kastje bij hebt ? Ooit gezien ? Prijs ?

Ik hoop dat hier iemand is die een paar van mijn vragen kan beantwoorden..

Bedankt !

http://www.xbmcfreak.nl/

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

zit er toevallig een optische uitgang op die SB en een optische ingang op je minidisc?
Dat geeft de mooiste kwaliteit. Ik hoor het verschil al jaren niet meer,dus doe het via een gewoon analoog jack<>jack kabeltje :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 13:45

RLB

E Pluribus Unum

Eh, ik weet de specs niet van je soundkaart, maar als daar een optische uitgang op zit, lijkt me dat een mooie manier

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

[search=sblive minidisc]

duss...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.