Pricewatch: datum lancering product

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RADRIGUZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 12:06
Een hele goedemorgen,

Ik zocht van een smartphone een introductiedatum, mijn eerste gedachte als tweaker was, kijk in de pricewatch! Maar helaas, ik kon dit nergens vinden :(

Nu dacht ik zo het volgende, waarom niet onder het kopje "Meer informatie" een extra regel toevoegen: "Introductiedatum Nederlandse markt"? Handig om te kijken wanneer je bij bijvoorbeeld een telefoon het nieuwe model ongeveer kan verwachten.

Ben benieuwd of het wat is,

Fijne werkweek gewenst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

pricewatch: Samsung Galaxy S8 Zwart

Daar staat gewoon:
Verkrijgbaar sinds: 30 maart 2017
;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RADRIGUZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 12:06
Wauw, helemaal overheen gelezen, tijd voor vakantie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was dat niet de datum van dat er voor het eerst een prijs in de PW is geplaatst? Dat is toch wat anders dan de datum van de lancering van het product ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-10 21:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Raven schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Was dat niet de datum van dat er voor het eerst een prijs in de PW is geplaatst? Dat is toch wat anders dan de datum van de lancering van het product ;)
Tja, maar die datum is makkelijk te krijgen, een introductiedatum zou je handmatig moeten bijhouden.

En bovendien is een product vaak nog (lang) niet beschikbaar na een lancering/aankondiging en dan is die datum niet erg nuttig.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan