iPhone 7 adhesive tape en iPhone 6s adhesive tape

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttadams.
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2021
Hallo

Ik zou graag mijn iPhone 7 herstellen daar mijn scherm gebroken is. Ik heb dit al eens bij mijn 6s gedaan. Bij die 6s zat toen een adhesive tape, waardoor ik het scherm iets moeilijker openkreeg dan bij een gewone 6 bv. Vraag is nu: is de tape bij de iPhone 7 anders, of is dit dezelfde, aangezien de 7 “(spat)waterbestendig” is? Zo weet ik of ik eventuele een speciale tool moet bijkopen ;)

Alvast bedankt

Mvg
Tom

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 14:31

ComputerHoed

Electronica <3

Hier op Tweakers wordt er van je verwacht dat je eerst zelf onderzoek doet. Een simpele Google-zoektocht kost minder moeite dan het plaatsen van je bericht:
https://www.ifixit.com/Device/iPhone_7

[ Voor 8% gewijzigd door ComputerHoed op 16-01-2018 01:51 ]

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttadams.
Beste,

Ja dat ik weet ik wel hoor, ik kan gerust zelf ook iets opzoeken. Ben dus niet dom mocht u daar aan twijfelen. -.- Mijn vraag gaat er over; is de tape vanuit de fabriek zelf van een ander/steviger materiaal? ... gaat niet over welke tape ik achteraf terug moet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:45
Tweaker of niet, als er nog garantie op jouw iPhone 7 zit zou ik de kosten van het scherm voor lief nemen en de reparatie via Apple te laten doen. Je kan dan ook gelijk een nieuwe accu in laten zetten. Best kans dat voor de efficientie Apple jouw iPhone inruilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ttadams. schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 01:32:
Hallo

Ik zou graag mijn iPhone 7 herstellen daar mijn scherm gebroken is. Ik heb dit al eens bij mijn 6s gedaan. Bij die 6s zat toen een adhesive tape, waardoor ik het scherm iets moeilijker openkreeg dan bij een gewone 6 bv. Vraag is nu: is de tape bij de iPhone 7 anders, of is dit dezelfde, aangezien de 7 “(spat)waterbestendig” is? Zo weet ik of ik eventuele een speciale tool moet bijkopen ;)

Alvast bedankt

Mvg
Tom
Een tool voor de framesticker plaatsen ?
Ook in België heb je garantie. al dan nog sluit ik me aan bij advies van @BellySM

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttadams.
Ja jongens dat is toch helemaal de vraag niet... ik heb niet zo’n goede ervaring met Apple repair services... en heb overigens een donorscherm dus veel verschil maakt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ttadams. schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:20:
Ja jongens dat is toch helemaal de vraag niet... ik heb niet zo’n goede ervaring met Apple repair services... en heb overigens een donorscherm dus veel verschil maakt het niet
Misschien kan dit je verder helpen => https://www.ifixit.com/Gu...ssembly+Replacement/67489

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1