Toon posts:

BBG basis gaming setup + waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag allen,

Ik heb ongeveer 7 jaar geleden mbv de toenmalige BBG voor een basis game systeem mijn desktop samengesteld. Tot gisteren heeft deze alles doorstaan wat ik ernaartoe geworpen heb. Gisteren is mijn Twin Frozr II eraan gegaan. Door mijn thuissituatie heb ik steeds een groot probleem met de typische build: stof. Ik ga niet verder uitweiden over de herkomst, maar laat me gerust stellen dat het onvermijdelijk is om stof in de ruimte te hebben.
Daarom wou ik de overstap maken naar een watergekoeld systeem, met in gedachten het feit dat de luchtstroom doorheen mijn case veel beperkter dient te zijn en dat ik het onderhoud aan de ventilatoren van de radiatorblok gerust frequent kan uitvoeren.

Is er iemand die ervaringen hiermee kan delen en me eventueel wat tips and tricks kan bezorgen om van het nieuwe BBG basis game systeem te vertrekken qua prestaties, maar te zoeken naar waterkoeling compatibele componenten om de te koelen componenten te vervangen? Bij het doorsnuffelen van internet lijkt het me toch nog dat veel mensen wat terughoudend zijn tov waterkoeling en het vinden van goede guides vrij beperkt is. Any help is much appreciated...