(indien verkeerde topic, svp mij even een schopje geven in de goede richting. djw
)
Hi all;
Ik heb een ASUS FX502VMZ Laptop, welke recent meerdere malen per dag een blue screen geeft. (0x000001d8) Het systeem hoeft niet intensief in gebruik te zijn om de bluescreen te veroorzaken. Er is ook geen specifieke actie wat uitgevoerd word.
Uit het crashrapport haal ik dat de qualcomm driver het issue moet zijn, maar welke driver ik ook probeer geen enkele zorgt ervoor dat de bluescreen stopt.
Het volgende heb ik al geprobeerd (zonder succes)
- Drivers bijwerken (bronnen: Asus website; Google (handmatig driver voor driver zoeken); Snappy driver pack.
- Meerdere herinstallaties uitgevoerd en iedere driver optie geprobeerd
- Memtest, HDtune, geen issues gevonden
- Nieuwste bios versie (301) gebruiken
- Bios naar default settings
- Andere adapter
Ik ben een beetje door mijn opties heen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Foto bluescreen log:
Hi all;
Ik heb een ASUS FX502VMZ Laptop, welke recent meerdere malen per dag een blue screen geeft. (0x000001d8) Het systeem hoeft niet intensief in gebruik te zijn om de bluescreen te veroorzaken. Er is ook geen specifieke actie wat uitgevoerd word.
Uit het crashrapport haal ik dat de qualcomm driver het issue moet zijn, maar welke driver ik ook probeer geen enkele zorgt ervoor dat de bluescreen stopt.
Het volgende heb ik al geprobeerd (zonder succes)
- Drivers bijwerken (bronnen: Asus website; Google (handmatig driver voor driver zoeken); Snappy driver pack.
- Meerdere herinstallaties uitgevoerd en iedere driver optie geprobeerd
- Memtest, HDtune, geen issues gevonden
- Nieuwste bios versie (301) gebruiken
- Bios naar default settings
- Andere adapter
Ik ben een beetje door mijn opties heen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Foto bluescreen log: