• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 17:24

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Beetje twijfelachtig of ik dit hier moet plaatsen maar onder de forumindex stond webcams dus bij deze.

Als ik netmeeting opstart dan knalt mijn monitor op standby. Het beeld wordt zwart en hetzelfde onscreen beeldje verschijnt wanneer je de pc uit hebt gezet en de spanning nog op je monitor staat (bij mij staan dan de refresh rates erop).

Dit gebeurt altijd als er een programma mijn webcam probeert aan te spreken. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen :?

Specs:
Logitech QuickCam Home (USB)
Mitsubishi Diamond Plus 72 (17" monitor)
Asus V7100 Geforce2 MX
Abit KT7
AMD Duron 650
192MB pc133
En het geheel draait onder Windows Millennium.

Als er nog meer info nodig is dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt!

Verwijderd

<lol mode>
Ligt aan je OS , Windhoos Meer Ellende :)

LOL

Maarre ff serieus,

Windhoos ME heeft nogal wat problemen met USB, kijk ff of je van iemand win 98 kan gebruiken, die USB ondersteunig is wel goed.
SUC6

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Op vrijdag 13 juli 2001 10:13 schreef doehetzelver het volgende:

Windhoos ME heeft nogal wat problemen met USB, kijk ff of je van iemand win 98 kan gebruiken, die USB ondersteunig is wel goed.
SUC6
ok, windowsME sucks. maar dit is volgens mij bull-shit

met papier mache kun je alles maken!!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 17:24

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Het is nu zo dat ik nieuwe drivers heb geinstalleerd (14mb!!). Nu kom ik netmeeting wel in maar na ongeveer 5 seconden houdt het beeld het voor gezien (het webcam beeld dan.. de rest blijft 'werken').
Alleen na een tijdje gaat ook zo'n beetje m'n hele systeem hangen. Memory leak misschien :? Echt vaag gedoe..

Ik dacht dat mijn Logitech mouseman optical hem misschien in de weg zat op mijn USB poort maar toen ik die omzette naar PS/2 gebeurde het nog..

Vaag gedoe :(