Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Heeft iemand ervaring met asicminermarket.com?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JanCoin
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 18-02-2018
Vorige week heb ik er een Baikal Giant B besteld via bank transfer bij Asicminermarket. Een week later staat er nog steeds bij de status van mijn order 'processing' en niet 'payed'. Op een vraag krijg ik een standaard mail terug zonder antwoord te geven op mijn vraag. Heeft iemand ervaring met asicminermarket.com?

Beste antwoord (via JanCoin op 15-01-2018 19:09)

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:22

Yucon

*broem*

quote:
JanCoin schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:54:
Er zijn veel berichten die het tegen spreken dat het een scam site is. Dus niemand van jullie heeft daar ooit iets gekocht?
Idd, gewoon het voordeel van de twijfel geven d:)b

:')

Alle reacties

• Greyfox
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-08 21:54

Greyfox

MSX rulez

Dus jij koopt een ding van 20k dollar zonder dat je weet of het een betrouwbare partij is? Weird.

MSX 2 rulez more

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 09:55
Hoop dat je met Paypal betaald hebt, dan heb je iig nog een kans dat je geld terug komt. Gooi ze ff door google voor de lol. Daar koop je toch niks

Woont in Helsinki

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-08 14:17

nexhil

BAM!

ik google en de 2e link =
AsicMinermarket.com= SCAM CONFIRMED - Safe site = bittawmart.com .

• JanCoin
Er zijn veel berichten die het tegen spreken dat het een scam site is. Dus niemand van jullie heeft daar ooit iets gekocht?

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 09:30

iCore

Dat is mijn uitspraak.

https://www.google.nl/sea...39k1j0i19k1.0.wN8D1nkeYCU

Eerste paar sites zeggen dat het een scam site is.

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Lees vooral ook de reacties op hun Facebook pagina. Je zult zien dat mensen best lang wachten. Het is in ieder geval een leuk opgezette scam. Hopelijk heb je op een dusdanige manier betaald dat je je geld terug zou kunnen krijgen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Yucon

Yucon

*broem*

quote:
JanCoin schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:54:
Idd, gewoon het voordeel van de twijfel geven d:)b

:')

• JanCoin
Ze zeggen van veel Chinese sites dat ze scammers zijn omdat ze het niet zo nauw nemen met klantrelaties. Maar daarom zijn het geen scammers. Niemand heeft daar dus ooit iets besteld?

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:01
Lijkt mij geen betrouwbare site, maar misschien heb je geluk en laten ze je wachten zodat ze ondertussen je miner nog even kunnen gebruiken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• JanCoin
AsicMinermarket.com zijn beste vriendjes met Baikal, en is tevens een van hun grootste afnemers. Chinezen hebben een heel andere mentaliteit dan wij, dat is iets waar wij met moet leren leven als bitcoin/altcoin miners, want alle hardware komt van daar. Oftewel moet je de spullen hier bestellen en 2 of 3 maal meer betalen. Dat is dan de prijs voor de onzekerheid om met de de chinezen zaken te doen. Het is een 'sellers'-market en dat weten die mannen ginder verdomd goed.

• Yucon

Yucon

*broem*

quote:
JanCoin schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:20:
AsicMinermarket.com zijn beste vriendjes met Baikal, en is tevens een van hun grootste afnemers. Chinezen hebben een heel andere mentaliteit dan wij, dat is iets waar wij met moet leren leven als bitcoin/altcoin miners, want alle hardware komt van daar. Oftewel moet je de spullen hier bestellen en 2 of 3 maal meer betalen. Dat is dan de prijs voor de onzekerheid om met de de chinezen zaken te doen. Het is een 'sellers'-market en dat weten die mannen ginder verdomd goed.
Ik zit niet in het wereldje, maar is het met degelijke bedragen niet logischer het ding in persoon op te pikken daar?

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:42
@JanCoin het klinkt dat je het voor jezelf probeert te rechtvaardigen, maar alle bewijzen spreken jouw gevoel toch echt tegen. Als je een beetje Google'd vind je al heel snel dat de prijzen ontzettend fluctueren en dat Baikal geen beste vriendjes lijkt te hebben.

Persoonlijk had ik het niet gedaan en zou ik het als verloren beschouwen. Wel proberen voor dat geld natuurlijk nog contact te leggen via andere kanalen, bijv. Facebook of Bitcointalk. Maar ik zie er echt weinig brood in.

• spookz0r
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 22:00
De about us lijkt van een andere site te zijn gekopieerd:

About us
We are BitcoinWare.net located in China

• JanCoin
Laat ik dan maar het beste hopen. Ik post wel een vervolg als het toch nog in orde komt.

• cirkelizer
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 03-04-2018
Heb je uiteindelijk wel alles ontvangen?
Sta namelijk zelf ook op punt om daar te bestellen!
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True