Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• cok62
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-01-2018
Heb een lumia 640xl. Daar de sd card het niet meer deed heb ik een nieuwe geinstalleerd. Nu echter de apps die er op stonden kan ik niet meer opnieuw instaleren (foutcode 0x000873) ook de apps kan ik niet verwijderen (foutcode 0x08000000e) Geen zin om tel naar fabrieksinstellingen te doen wie heeft een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-04 23:13
Fabrieksinstellingen :+

Nieuwe geheugenkaart in het toestel formatteren zou ook kunnen helpen, als je daarna aangeeft dat de apps op de geheugenkaart moeten.

Lumia's 930, 950 en 950XL iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8

• sugarlee89
  • Registratie: november 2016
  • Niet online
Veel apps zijn er ook niet. had je flitsmeister, crash? Ben je kwijt.

Zo zijn er nog wel een paar.

• witterholt
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22-04 22:21
Volgens mij kan je die nog wel uit je app bibliotheek terughalen.

• Frieda
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Ja dat wel, maar hij kan ze niet uninstallen doordat de telefoon de gegevens niet kan vinden. Ik denk dat er niet veel meer opties zijn dan een fabrieksreset. Je kan nog proberen de apps handmatig te verwijderen door de bestanden weg te halen maar eerlijk gezegd geef ik dat weinig kans.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
Ik heb de titel even aangepast.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True