Virussen? Scan ze hier!
Bedoel je background processen ? Dan zijn er niet veel dit toe laten.Op donderdag 12 juli 2001 18:49 schreef wildhagen het volgende:
Bestaan er ook webhosters waar je applicaties mag laten draaien op virtual servers, ook zonder dat je ingelogd bent?
Zo ja, welke zijn dat dan?
De meeste die het wel doen doen dit voor IRC bots en dergelijke. Je kunt er dan ook automatisch vanuit gaan dat zo'n machine geen 100% uptime haalt ivm met dos attacks en dergelijke.
Dat kan, maar ook gewoon processes starten in "the background" zou moeten kunnen.Op donderdag 12 juli 2001 18:52 schreef dennisdotcom het volgende:
Heet dat Cronjob? Of ben ik helemaal onzin aan het praten?
Hmmz, wouw ik weet wat!Op donderdag 12 juli 2001 18:53 schreef ACM het volgende:
Dat kan, maar ook gewoon processes starten in "the background" zou moeten kunnen.
Maar van cronjobs weet ik wel ergens waar dat kan!
Cronjob is om regelmatig een taak te starten welke zich als hij klaar is weer netjes afsluit, dit is denk ik niet wat er bedoeld wordOp donderdag 12 juli 2001 18:52 schreef dennisdotcom het volgende:
Heet dat Cronjob? Of ben ik helemaal onzin aan het praten?
Ja, dat bedoel ik.Op donderdag 12 juli 2001 18:52 schreef RedRoon het volgende:
[..]
Bedoel je background processen ? Dan zijn er niet veel dit toe laten.
Het is een eigen applicatie die zou moeten gaan draaien, heeft verder niets met IRC te maken, vreet ook niet veel ruimte (met 50 MB heb ik genoeg voor jaren...), weinig resources (misschien 1-5 procent CPU-load, slechts een MB of 20-25 aan memory, hooguit 1 GB dataverkeer/maand etc. Allemaal vrij minimaal.De meeste die het wel doen doen dit voor IRC bots en dergelijke. Je kunt er dan ook automatisch vanuit gaan dat zo'n machine geen 100% uptime haalt ivm met dos attacks en dergelijke.
Enige voorwaarden die er aan gesteld worden is een permanente internet-verbinding, en een geinstalleerde webserver (Apache of IIS ofzo, boeit niet).
Aangezien dedicated server hiervoor een beetje extreem is, en thuis hosten geen optie is (reden is even niet zo spannend), zou ik willen weten wat de beste optie hiervoor is?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Volgens mij wil jij Minivend (of zoals het nu heet Akopia) draaien. Heel mooi shop script dat als background-proces draait. Ik heb het bij o.a. xs4all zonder problemen gedraait, en tot op heden nog geen provider gehad die er bezwaar tegen had. Check wel even of je "eigen" scripts mag draaien. Zolang het geen IRC-bot is zullen ze denk ik niet moeilijk doen.
Pagina: 1