Nieuwe Philips tv uit te kiezen, 3 opties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbo57
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-04-2018
Beste tweakers,

Mijn huidige tv wordt wegens een defect omgeruild door de Philips reparatieservice. Ze kunnen alleen dezelfde tv niet meer leveren, dus ik heb drie opties gekregen.

Huidige tv:
Philips 55PUS6561/12

Tv’s waaruit ik mag kiezen:
55PUS7502/12
55PUS7272/12
65PUS6412/12

Nu is de vraag, welke kan ik het beste kiezen?

Het liefst ga ik er op kwaliteit op vooruit, maar ik wil er zeker niet op achteruit gaan. Daarnaast bieden ze dus ook een 65 inch aan ter vervanging van een 55 inch. Nu kan ik van de 65 inch weinig tot geen fatsoenlijke reviews vinden, maar een grotere tv vind ik altijd een plus. Wel begreep ik dat qua beeldkwaliteit de 7502 de beste is.

Verder ben ik bij de mediamarkt gaan kijken om te vergelijken, maar ze stonden helaas niet allemaal opgesteld of dicht bij elkaar om goed te kunnen zien wat het verschil is.

Dus, is de 65 inch t.o.v mijn huidige tv een stap achteruit? Wat zouden jullie kiezen? Evt ander advies wat van toegevoegde waarde is?

Ik ben heel benieuwd, ik moet binnen 48 uur kiezen dus hoor graag van jullie.

Bedankt!
....

Voor gamen gebruik ik hem af en toe, geen fervente gamer maar hou wel van een online potje Cod of FIFA. Ik kijk vooral Netflix/tv. Voor het geluid heb ik een externe set.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als de PW specs kloppen, zou de 6412 een 60hz scherm hebben, geen 100hz zoals je nu hebt en 7502 heeft. Ben je content met je 55inch, zou ik de 7502 nemen, die is per saldo inderdaad de betere. Weegt formaat toch zwaarder, dan de 6412.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbo57
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-04-2018
Thanks! Ga ik de 60hz merken tijdens gaming of film kijken? Of maakt dat niet zoveel uit tov mijn huidige tv?

[ Voor 10% gewijzigd door Gorbo57 op 15-01-2018 16:49 ]