Voor het interne bedrade netwerk gebruikte ik een Sitecom WRL9000. Die hangt aan een Experia Box v8 en die heb ik alleen nodig voor internet. Mijn hele interne netwerk heb ik "om" die router gebouwd. De Sitecom WRL9000 begon na precies één jaar vervelend te doen met verschillende problemen; zag andere computers niet meer in netwerk, het draadloze deed het met heel veel moeite en hij bleef maar mekkeren dat er firmware beschikbaar was ondanks het updaten. De Sitecom WRL9000 heb ik vervangen door een TP-Link Archer C7.
Maar sindsdien ik die TP-Link Archer C7 gebruik, valt het me op dat het oproepen van een heleboel bladzijden op internet héél lang duurt. Dat was namelijk met de Sitecom WRL9000 niet zo. Ik heb al zitten stoeien met instellingen; een proxy stond namelijk aan en die uit gezet; maar dit geeft niet echt een verbetering. Wie heeft voor mij de gouden tip om dit kleine probleempje op te lossen?
Maar sindsdien ik die TP-Link Archer C7 gebruik, valt het me op dat het oproepen van een heleboel bladzijden op internet héél lang duurt. Dat was namelijk met de Sitecom WRL9000 niet zo. Ik heb al zitten stoeien met instellingen; een proxy stond namelijk aan en die uit gezet; maar dit geeft niet echt een verbetering. Wie heeft voor mij de gouden tip om dit kleine probleempje op te lossen?