Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beeldscherm flikkert bij 2 monitoren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jacco5555
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21:53
Mijn vraag
Ik heb twee nieuwe monitoren gekocht. ( AOC E2470SW) Alleen zodra ik deze beide aansluit flikkert het scherm gaat er een blauwe cirkel bij de muis draaien en kan ik de computer niet meer gebruiken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI 750 TI 2GB videokaart
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drivers updaten en helemaal zonder drivers geprobeerd.

Online had ik gevonden om twee Windows services uit te zetten namelijk Problem Reports and Solutions Control Panel Support en Windows Error Reporting Service. Als ik deze uitschakel is het flikkeren weg maar krijg ik de volgende error melding zodra ik de tweede monitor eraan hang: http://i65.tinypic.com/23rtzl4.png Waardoor ik de pc nog niet kan gebruiken.

Oude beeldscherm en beeldscherm van een andere computer gepakt en daar heeft hij het ook mee.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

• jacco5555
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21:53
Oplossing al gevonden. Het werd veroorzaakt door Start10 software. ( om Windows 10 een Windows 7 start menu te geven) Topic mag dicht.

Alle reacties

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True