Toon posts:

nieuwe grafische kaart voor Medion Akoya p 4210

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een desktop die ik nog gebruikt voor enkele zaken (muziek, films en 1 spel namelijk Football Manager)
De specificaties zijn

AMD Quad Force A8-5500 met 2 grafische kaarten
- AMD Radeon HD 7560d (On chip processor)
- AMD Radeon HD 7670 met 1024 MB DDR-geheugen
moederbord: MS 7800
4 GB DDR 3 - werkgeheugen

Nu blijkt mijn videokaart HD 7670 stuk te zijn. Welke kaart is vandaag de dag compatibel met mijn andere onderdelen? Heeft het nog zin om deze te vervangen of koop ik best een andere pc? De pc is al bijna 6 jaar oud.

Bedankt voor de hulp

• chemist13
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2025
Als dit een medion Pc is zou het zo maar eens kunnen zijn dat het mobo geen andere grafische kaart accepteert, je krijgt dan bij opstarten 1 lange piep en 2 korte:(

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kun je spelen op de aansluiting op je moederbord ?
Je zou kunnen kijken voor een ander videokaartje, maar vervangen van alles staat ook voor de deur.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de bemoedigende woorden :-)

Ik heb de kaart verwijderd maar kan de pc enkel opstarten in veilige modus. In normale staat komt hij nu nog maar bij het beginscherm van windows zonder door te starten. Ik heb mijn bios aangepast zodat hij enkel zou draaien op de interne grafische kaart maar helaas lijkt het niet te werken in de normale stand.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Heb je de monitor al aangesloten aan de connector die als het goed is aan je moederbord is verbonden?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
Via F8 te gebruiken is het gelukt om windows om in gewone stand te starten. Al bedankt!

Wat zouden jullie doen inzake die tweede videokaart en zo ja, welke? Ik heb deze niet echt nodig natuurlijk. Gaat dit een invloed hebben op de prestaties van de PC (draaiende enkel op die interne kaart). Ik ben maar een leek vandaar de vraag.

grt

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:15

br00ky

Moderator Harde Waren

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:16:
Via F8 te gebruiken is het gelukt om windows om in gewone stand te starten. Al bedankt!

Wat zouden jullie doen inzake die tweede videokaart en zo ja, welke? Ik heb deze niet echt nodig natuurlijk. Gaat dit een invloed hebben op de prestaties van de PC (draaiende enkel op die interne kaart). Ik ben maar een leek vandaar de vraag.

grt
Deze zou een optie zijn Radeon HD 7750

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1