Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De komende jaren vooruit kunnen en praktisch elk spel op ultra spelen (144 Hz) op 2560x1440 (Quad HD). Evt bitcoin minen maar da's zielig voor mn kaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum €5000, liever minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord e.d. houd ik. Model niet relevant gok ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet of 1 NVIDIA GTX 1080 Ti 11GB beter is dan 2 NVIDIA GTX 1070Ti 8GB's? Ook weet ik niet hoe sterk de voeding moet zijn; is er ergens waar ik dit kan berekenen? Op- of aanmerkingen over up- of downgrades zijn altijd welkom!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet echt uit. Liever een stillere pc (waterkoeling?). Energieverbruik speelt geen rol, maar minder is natuurlijk altijd beter. Ik ben van plan met 1 scherm te werken, de Asus MG279Q. Ledverlichting is leuk maar niet relevant voor de build.
Ga je overklokken?
Gaat dit nodig zijn met een pc als deze? Is er een merkbaar verschil?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het bepalen of bepaalde onderdelen wellicht beter vervangen kunnen worden door een upgrade of downgrade. Ik heb niet veel ervaring met het bouwen van een PC, dus alle advies is welkom. Het liefst blijven de kosten onder de €3500, maar als €1500 meer een significant verschil gaat opleveren, sta ik daar best voor open. Oftewel: doel is kosten zo laag mogelijk houden, maar performance staat voorop.
Alvast bedankt!
De komende jaren vooruit kunnen en praktisch elk spel op ultra spelen (144 Hz) op 2560x1440 (Quad HD). Evt bitcoin minen maar da's zielig voor mn kaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum €5000, liever minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord e.d. houd ik. Model niet relevant gok ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet of 1 NVIDIA GTX 1080 Ti 11GB beter is dan 2 NVIDIA GTX 1070Ti 8GB's? Ook weet ik niet hoe sterk de voeding moet zijn; is er ergens waar ik dit kan berekenen? Op- of aanmerkingen over up- of downgrades zijn altijd welkom!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet echt uit. Liever een stillere pc (waterkoeling?). Energieverbruik speelt geen rol, maar minder is natuurlijk altijd beter. Ik ben van plan met 1 scherm te werken, de Asus MG279Q. Ledverlichting is leuk maar niet relevant voor de build.
Ga je overklokken?
Gaat dit nodig zijn met een pc als deze? Is er een merkbaar verschil?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het bepalen of bepaalde onderdelen wellicht beter vervangen kunnen worden door een upgrade of downgrade. Ik heb niet veel ervaring met het bouwen van een PC, dus alle advies is welkom. Het liefst blijven de kosten onder de €3500, maar als €1500 meer een significant verschil gaat opleveren, sta ik daar best voor open. Oftewel: doel is kosten zo laag mogelijk houden, maar performance staat voorop.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7820X (Boxed) | € 545,50 | € 545,50 |
| 1 | MSI X299 Gaming Pro Carbon AC | € 310,95 | € 310,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 529,- | € 529,- |
| 1 | Corsair Obsidian 900D | € 327,92 | € 327,92 |
| 1 | Asus MG279Q Zwart | € 561,50 | € 561,50 |
| 1 | Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C16G4D240FSB | € 330,50 | € 330,50 |
| 1 | Cooler Master MasterWatt 750 | € 79,85 | € 79,85 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 290,- | € 290,- |