Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_Swinkels
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-07 19:38
Mijn HTC One M8 is na drie jaar zo'n beetje aan het einde van zijn Latijn. Na een mooie eindejaarsbonus gestort te hebben gekregen lijkt het me daarom wel tijd voor een nieuwe telefoon. Nu is de vraag alleen, welke moet het worden?

Zelf twijfel ik sterk tussen de HTC U11+ en de LG V30.
De voornaamste eis is dat de telefoon minstens drie jaar mee kan. Er moet dus voldoende geheugen en RAM zijn om er even mee vooruit te kunnen.

Ik ben vooral benieuwd naar gebruikservaringen voor beide telefoons, en of er wellicht een obvious alternatief is dat ik over het hoofd zie? (Ik ben geen fan van Samsung's skin en een iPhone X is toch echt boven m'n budget)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:03
Waarvoor gebruik je hem en hoe veel? Weinig en alleen App/bellen of games en veel gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Als het '3 jaar meegaan' ook betrekking heeft op updates e.d. dan is HTC sowieso niet de beste keuze, hun update beleid is niet eens van de beste. LG ben ik niet heel erg bekend mee maar als ik mij niet vergis zijn ze er daar ook niet heel sterk in.

Als je niet veel geeft om een telefoon waarbij de bezels nog wat groter zijn dan bij veel andere nieuwe toestellen, dan zou ik je de Nokia 8 willen adviseren... goede hardware, zeer solide gebouwd en het hele speerpunt van de nieuwe Nokia's is dat je 3 jaar lang mag rekenen op software updates. Plus dat je vergeleken met de keuzes die je hebt voorgelegd ook nog een beetje geld bespaard ondanks dat je een telefoon hebt die qua specs helemaal high end is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Wat is je budget? Zou een Oneplus 5T iets voor je zijn?