Vraag 1: Windows 10 64x
Vraag 2: Gemiddeld 20 minuten is een schatting. Heb er niet met een stopwatch naast gestaan.
..
..
Nee natuurlijk niet. Hoe moeten wij nu weten waarom jou pc zo traag is als je er niet bij vernoemt wat je zoal zelf geïnstalleerd hebt, welk onderzoek heb je zelf al verricht als in, wat heb je zelf al gevonden wat de boosdoener zou kunnen zijn.
Is het na gebruik van een specifieke applicatie of doet het zich altijd voor?
Hoe sluit jij je pc af, sluit je dan eerst alle programmatuur zelf af of druk je gewoon op je pc knop zo van.. zoek het maar uit en sluit maar af.
Als ik de boosdoener had gevonden dan had deze topic nooit plaats gevonden.
Goed dat gezegd te hebben. Systeem heb ikzelf in elkaar gezet en draait als een zonnetje. Loopt niet vast, krijg geen foutmeldingen en helemaal geen blauwe schermen. Natuurlijk ben ik eerst op onderzoek uitgegaan dmv googlen. Alleen dat is lastig formuleren en daardoor lastig om het juiste antwoord te vinden. Zoals ik al zei, het gebeurd alleen als een (zwaardere) applicatie heb opgestart (photoshop of cs:go / cod:ww2). Maar het gebeurd ook bij word/excel documenten, mits ik daar enige tijd aan bezig ben geweest. Dus het is wel eens voorgekomen dat hij direct afsluit, maar dat was waarschijnlijk omdat ik niet langer dan 5 minuten eraan bezig ben geweest.
Ik sluit vanzelfsprekend alle applicatie af voor ik de pc geheel afsluit (via start).
Excuses voor mijn eerdere te weinig geleverde informatie. Ik zal volgende keer beter mijn best doen