Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:44
Dag allen,
Ik ben afgelopen week opzoek geweest naar een telefoon voor mijn moeder. De telefoon die zij nu heeft LG G1/2 (durf ik zo niet te zeggen) is bij zijn eindstation aangekomen. Traag, weinig opslag, en een slechte camera (ten opzichten van wat er nu is). Hieronder de informatie die ik graag met jullie deel. Ik hoor graag of jullie advies of opmerkingen hebben.

Ik zoek een?
Android, apple begin ik niet aan aangezien ik alles moet instellen en een mobiele servicedesk voor haar ben.

Wat is je budget?
max 500, liefst toch iets minder, maar beter een telefoon die duurder is 4 jaar gebruiken dan een aardappel 2 jaar gebruiken.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Lichte applicaties, Mail, Whatsapp, weer bekijken, facebook en het nieuws. Vooral in contact blijven met andere is voor haar belangrijk. Goede camera is mooi mee genomen maar een pre. Een HD scherm is een must

Wat heb je zelf al gevonden?
LG G6, Huawei P10,

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zit het precies met OLED? Krijg op internet veel verschillenden meningen te zien zoals inbranden van het scherm. Wanneer gebeurt dit en kan dit voorkomen worden?
Niet echt naar Samsung gekeken, omdat ik persoonlijk het gevoel krijg dat je voor het merk gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Ik zou eens naar Xiaomi Mi A1 kijken.
Gewoon in Nederland verkrijgbaar tegen een gunstige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Xiaomi Mi A1 is sowieso een mooie optie, maar naar wat zoek je precies verder? Wat voor formaat telefoon? Je kan bijvoorbeeld ook kijken naar een G5S, maar weet niet of je specifieke merk(en) niet zou willen?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 07:46

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik zou kijken wat er in het android one programma zit. Op dit moment niet in NL, maar bij amazon kun je het wel bestellen waarschijnlijk. Zijn goedkope, degelijke, en vooral kale telefoons. Ideaal als je weinig eisen stelt, maar wel lang updates wilt.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
DirtyBird schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:46:
Ik zou kijken wat er in het android one programma zit. Op dit moment niet in NL, maar bij amazon kun je het wel bestellen waarschijnlijk. Zijn goedkope, degelijke, en vooral kale telefoons. Ideaal als je weinig eisen stelt, maar wel lang updates wilt.
De Xiaomi Mi A1 dus, die gewoon in Nederland verkrijgbaar is.