elke keer als ik mijn computer opstart krijg ik dit in mijn scherm en opend uit zichzelf hier hoe kan ik dit uitzetten
windows 10 pro 64 bit
msi z77 mpower bigbang moederbord
windows 10 pro 64 bit
msi z77 mpower bigbang moederbord
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Wees aub even wat duidelijker. Wat heb je allemaal geprobeerd? Wat is "kan niet eens in de map komen"? Er wordt hier op Tweakers ook verwacht dat je zelf wat onderzoek doet en duidelijk uitlegt wat het probleem precies isTATTOOBERRY schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:02:
kan niet eens in die map komen en heb nederlandse windows 10 erop staan
Dat kan ook, maar aangezien dit een systeemmap is, staat dit er niet altijd bij.Raznov schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:10:
Rechtermuisknop op je Windows "start" knop > Taakbeheer > Meer details (onderin) > Startup (tab bovenin).
We moeten ergens beginnen heAnonymoussaurus schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:15:
[...]
Dat kan ook, maar aangezien dit een systeemmap is, staat dit er niet altijd bij.
De appdata map is standaard verborgen. In de adresbalk %appdata% invullen en op enter drukken.TATTOOBERRY schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:02:
kan niet eens in die map komen en heb nederlandse windows 10 erop staan
I reject your reality and substitute my own
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nogmaals, en het lijkt wel alsof je er overheen hebt gelezen: Anonymoussaurus in "SySWoW 64 blijft opstarten"TATTOOBERRY schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:24:
https://snag.gy/XHPMQl.jpg
het gaat om deze map die elke keer als ik opstart tevoorschijn komt in mijn scherm kijk screenshot en probeer uit te zoeken waar dit vandaan komt
de map is leeg en dank je wel voor de hulpMx. Alba schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:35:
Die zal dan in je startupmap staan.
Druk op de Windowsknop en R tegelijk, je krijgt het "Run" schermpje te zien.
Typ daarin %appdata% en druk op OK
De map C:\Users\<username>\AppData\Roaming wordt dan geopend. Ga naar Microsoft, Windows, Start Menu, Programs, Startup
Waarschijnlijk staat daarin een shortcut naar die SysWOW64 map. Verwijderd die. Klaar is Tweaker.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq