Ik overweeg over te stappen van KPN glasvezel naar Ziggo. Echter op het AOP van Ziggo staat een zeer slecht analoog signaal met veel storing op alle zenders. Uitgetest met 1 enkele gecertificeerde coaxkabel op het AOP. Is Ziggo bereid eerst een technisch onderzoek naar de kwaliteit van het signaal op het AOP uit te voeren voordat ik overstap en een abonnement bij Ziggo neem? Meteen overstappen lijkt mij een riskante onderneming; als je eenmaal abonnee bent kan het lang duren voordat Ziggo zijn zaken op orde heeft. Lokatie Eindhoven, Woensel Zuid, Het AOP is overgenomen door Kabeltelevisie Eindhoven vanaf particulier eigendom (1980), in 1985. Daarna is et overgegaan naar UPC, en daarna naar Ziggo. Postcode 5612 NV. Op andere locaties in Eindhoven zie ik wel een goed analoog signaal. o.a. in Revalidatiecentrum Blixembosch in Eindhoven. Ook in Utrecht (3522RV) is het analoge signaal goed en ook kan een mediabox en een TV net C1+ module probleemloos via een passieve splitter op het Ziggo netwerk worden aangesloten.
Wat zegt ziggo als je het daar vraagt?
(en wat is er met je enter knop gebeurt?)
(en wat is er met je enter knop gebeurt?)
Waarom overweeg je over te stappen?
Bel ze eens op?elephant60 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:34:
Is Ziggo bereid eerst een technisch onderzoek naar de kwaliteit van het signaal op het AOP uit te voeren voordat ik overstap en een abonnement bij Ziggo neem?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik overweeg over te stappen omdat het goedkoper is en omdat er een redelijke internetsnelheid wordt aangeboden. KPN Glasvezel werkt overigens prima, en ik zit uiteraard niet te wachten op problemen met een slechte Ziggo verbinding.
Ik laat Ziggo naar mij bellen, en hoor het dan wel.
[ Voor 11% gewijzigd door elephant60 op 15-01-2018 00:47 ]
Verwijderd
Door monteur laten aansluiten. Die heeft snel genoeg door of het signaal OK is. Mocht er wat zijn dan kan hij het meteen in orde maken. Krijgt hij het niet op orde weer naar huis sturen en spullen mee laten nemen..
Zo moeilijk is het niet
Zo moeilijk is het niet
Ziggo goedkoper? Dat hoor je ook niet vaakelephant60 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:41:
Ik overweeg over te stappen omdat het goedkoper is en omdat er een redelijke internetsnelheid wordt aangeboden. KPN Glasvezel werkt overigens prima, en ik zit uiteraard niet te wachten op problemen met een slechte Ziggo verbinding.
Misschien ook bij Telfort gekeken bijvoorbeeld? Die zijn ook goedkoper dan KPN en bieden glas op hetzelfde afmonteerpunt als KPN.
Share and Enjoy!
Zal geen coax meer willen.....altijd brak upload, en gezeur er mee....ligt aan klantGreNade schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:26:
[...]
Ziggo goedkoper? Dat hoor je ook niet vaak
Misschien ook bij Telfort gekeken bijvoorbeeld? Die zijn ook goedkoper dan KPN en bieden glas op hetzelfde afmonteerpunt als KPN.