Gpu prijzen januari 2018 VS naar NL?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melluu
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-07 17:54
Nu, sinds een dag of drie zijn de prijzen in amerika voor gpu's weer ongelofelijk hoog. :(
De reden lijkt te zijn dat ethereum de duizend dollar gepasseerd is. Maar, zullen deze prijzen geïsoleerd blijven voor de VS, of denkt men dat de prijzen zich ook in nederland omhoog gaan verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 19:53
De prijzen in NL zijn al omhoog geschoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt er vanuitgaan dat dit soort dingen wereldwijd de hoogte inschieten. Stel dat de prijzen hier 30% lager zouden liggen, dan zal de grijze import stijgen, dus de vraag hier ook, en dus uiteindelijk de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ken meerdere PC-zaken die GPU's "by the boatload" verkopen. Dus niet 1 of 2 tegelijk; nee, gewoon een pakket van 10 of 15 GPU's naar 1 klant.

Ben bang dat de crypto-hype dit jaar pas echt invloed gaat krijgen op high-end GPU's.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melluu
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-07 17:54
Ahhh, dus nu een gpu kopen? Hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:21:
Ken meerdere PC-zaken die GPU's "by the boatload" verkopen. Dus niet 1 of 2 tegelijk; nee, gewoon een pakket van 10 of 15 GPU's naar 1 klant.

Ben bang dat de crypto-hype dit jaar pas echt invloed gaat krijgen op high-end GPU's.
Net als bij babymelk poeder een maximaal aantal per klant gaan eisen. De kaarten worden toch wel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinomenko
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 20:58
goldmemberf1 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:19:
De prijzen in NL zijn al omhoog geschoten..
Heeft iemand enige indicatie hoeveel de prijzen zijn gestegen? Dan heb ik het specifiek over de gtx 10xx serie. Ik bedacht me deze week dat ik wel een nieuwe bak kan gebruiken, maar heb afgelopen jaar de prijzen niet gevolgd. Als ik nu voor bv. €290eu een gtx 1060 gaming x koop van MSI (edit: 3GB), koop ik dan écht zo erg een kat in de zak?

OT: limiet per klant zoals babyvoeding lijkt me een win-win situatie. Ik kan me voorstellen dat de fabrikanten helemaal niet blij zijn met deze vraag, aangezien over een tijdje de markt wordt overspoeld met tweedehands kaarten, of zal dat wel meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

martinomenko schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:37:
Heeft iemand enige indicatie hoeveel de prijzen zijn gestegen?
Kijk eens in https://tweakers.net/pricewatch/

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 15-01-2018 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinomenko
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 20:58
Bedankt voor je reactie, ik heb idd pricewatch gecheckt. Zie dat ze in November rond de 250 zaten, daarna mist data. Ik twijfelde namelijk aangezien ik op wat fora van onze USA vrienden prijzen als $230 voorbij zag komen.
Zal zelf nog wel wat verder kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen technische vraag. Gezien de link die gelegt wordt met cryptocurrencies zal ik dit verplaatsen naar ons themaforum. Als het ergens op GoT topicwaardig is, is het daar.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 12:47
martinomenko schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:37:
[...]

Heeft iemand enige indicatie hoeveel de prijzen zijn gestegen? Dan heb ik het specifiek over de gtx 10xx serie. Ik bedacht me deze week dat ik wel een nieuwe bak kan gebruiken, maar heb afgelopen jaar de prijzen niet gevolgd. Als ik nu voor bv. €290eu een gtx 1060 gaming x koop van MSI (edit: 3GB), koop ik dan écht zo erg een kat in de zak?

OT: limiet per klant zoals babyvoeding lijkt me een win-win situatie. Ik kan me voorstellen dat de fabrikanten helemaal niet blij zijn met deze vraag, aangezien over een tijdje de markt wordt overspoeld met tweedehands kaarten, of zal dat wel meevallen?
3gb versies heb ik voor ÷250 online gezien. Zelf had ik een doos van 30x 1060 6gb Gigabyte Windforce OC bij mycom besteld en retesnel ontvangen voor de kerst. +-300 per stuk.
Pagina: 1