foto's terughalen na terugzetten fabrieksinstellingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024093

Topicstarter
Kan een tool/programma foto's van een iPhone 6 terug vinden die is hersteld naar de fabrieksinstellingen? of via mijn MacBook? Na het herstellen ben ik alle foto's kwijtgeraakt. En een paar zijn zeer kostbaar.. De vraag is dan ook, hoe krijg ik ze terug?? Ik hoop voor een oplossing. Bij voorbaat dank.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Staat ze niet in iCloud of iTunes?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:05:
Staat ze niet in iCloud of iTunes?
Nee, niet in iCloud en ook niet in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Heb je de optie "erase all content and settings" gebruikt? Dan is 't permanent verloren.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Herstellen naar fabrieksinstellingen: alle data weg.
Geen backup gemaakt (iTunes of iCloud): alle data weg.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CyBeR schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:16:
Heb je de optie "erase all content and settings" gebruikt? Dan is 't permanent verloren.
Weet ik eigenlijk niet. Ik had te maken met een zwart scherm en deed helemaal niets meer. Dus vandaar via iTunes teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dus niet via ‘Instellingen > Algemeen’;.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Je had toch gewoon via icloud op laptop of pc eerst de foto's kunnen backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat komt op hetzelfde neer: dat is permanent weg. De inhoud van de telefoon is versleuteld en bij een restore (via iTunes) of erase (menu) wordt de sleutel weggegooid.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:17

SuBBaSS

-has Ryzen

Anoniem: 1024093 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:31:
[...]

Weet ik eigenlijk niet. Ik had te maken met een zwart scherm en deed helemaal niets meer. Dus vandaar via iTunes teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dus niet via ‘Instellingen > Algemeen’;.....
Heb je toevallig nog kunnen zien of itunes een reservekopie heeft kunnen maken?
Dat is bij een herstel op deze manier standaard het geval.

Je kunt kijken of je geluk hebt door in itunes via Bewerken>Voorkeuren>Apparaten te kijken of er een reservekopie gemaakt is. Met een beetje mazzel heeft hij het gedaan zonder dat je het door had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gouden Tip:
Vraag eerst hier voor je iets repareert of instellingen hersteld en wist.
Scheelt je hop ergernis en irritatie. Nu moet je elke keer topics aanmaken na dat het fout is gegaan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SuBBaSS schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Heb je toevallig nog kunnen zien of itunes een reservekopie heeft kunnen maken?
Dat is bij een herstel op deze manier standaard het geval.

Je kunt kijken of je geluk hebt door in itunes via Bewerken>Voorkeuren>Apparaten te kijken of er een reservekopie gemaakt is. Met een beetje mazzel heeft hij het gedaan zonder dat je het door had.
Er staat helemaal niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hackus schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:59:
Gouden Tip:
Vraag eerst hier voor je iets repareert of instellingen hersteld en wist.
Scheelt je hop ergernis en irritatie. Nu moet je elke keer topics aanmaken na dat het fout is gegaan
Ik ben nieuw hier op het forum. Ja, idd doe ik nooit meer. Dank je wel voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:17

SuBBaSS

-has Ryzen

Aiiii, dan heeft het die stap niet uit kunnen voeren. :-(
Verder ook niet toevallig eerder de iphone aan de macbook gekoppeld gehad waarbij er evt. nog wat uit mappen of bijv. de Foto's applicatie is te (achter)halen?

Denk even hardop mee, maar vrees het ergste voor je...
Anoniem: 1024093 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:07:
[...]

Ik ben nieuw hier op het forum. Ja, idd doe ik nooit meer. Dank je wel voor de tip!
In dit soort gevallen is het altijd mosterd na de maaltijd en kan wat belerend overkomen (niet zo bedoeld!):
Als je foto's zo belangrijk voor je zijn, dan moet je niet vertrouwen op de bestanden op 1 plek.

Of je koppelt je toestel eens in de zoveel tijd aan je mac en kopieert de foto's naar de harde schijf of je zet de icloud fotobibliotheek aan waarna je ze nooit meer zomaar kwijt kunt raken.
En dan zijn er natuurlijk nog legio andere manieren om bestanden te backuppen (icloud is dat eigenlijk niet eens maar dat zorgt er wel voor dat je na een restore je data weer makkelijk terugkrijgt).

Hoop dat je het niet meer mee hoeft te maken, dit is nooit tof...

[ Voor 51% gewijzigd door SuBBaSS op 14-01-2018 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SuBBaSS schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:09:
[...]

Verder ook niet toevallig eerder de iphone aan de macbook gekoppeld gehad waarbij er evt. nog wat uit mappen of bijv. de Foto's applicatie is te (achter)halen?

[...]

In dit soort gevallen is het altijd mosterd na de maaltijd en kan wat belerend overkomen (niet zo bedoeld!):
Als je foto's zo belangrijk voor je zijn, dan moet je niet vertrouwen op de bestanden op 1 plek.

Of je koppelt je toestel eens in de zoveel tijd aan je mac en kopieert de foto's naar de harde schijf of je zet de icloud fotobibliotheek aan waarna je ze nooit meer zomaar kwijt kunt raken.
En dan zijn er natuurlijk nog legio andere manieren om bestanden te backuppen (icloud is dat eigenlijk niet eens maar dat zorgt er wel voor dat je na een restore je data weer makkelijk terugkrijgt).

toon volledige bericht
SuBBaSS schreef op zondag 14 januari 2018 @ 23:09:
[...]

ja, gekoppeld en de foto's alleen bekeken, verder niets mee gedaan. De meeste foto's heb ik met snapchat gemaakt en op snapstory geplaatst, vervolgens opgeslagen op mijn iPhone. De foto's via snapchat achterhalen zou een optie kunnen zijn.. maar hoe? Foto's en video's verdwijnen automatisch na 24 uur.. mss met een tool ofzo?

[...]

toon volledige bericht
ja, gekoppeld en de foto's alleen bekeken, verder niets mee gedaan. De meeste foto's heb ik met snapchat gemaakt en op snapstory geplaatst, vervolgens opgeslagen op mijn iPhone. De foto's via snapchat achterhalen zou een optie kunnen zijn.. maar hoe? Foto's en video's verdwijnen automatisch na 24 uur.. mss met een tool ofzo?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 1024093 op 14-01-2018 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Anoniem: 1024093 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:03:
Kan een tool/programma foto's van een iPhone 6 terug vinden die is hersteld naar de fabrieksinstellingen? of via mijn MacBook? Na het herstellen ben ik alle foto's kwijtgeraakt. En een paar zijn zeer kostbaar.. De vraag is dan ook, hoe krijg ik ze terug?? Ik hoop voor een oplossing. Bij voorbaat dank.
Ik heb ooit eens de iPhone van mijn moeder gereset. Ze had hem toen nog maar even, en ik dacht... daar staat niets belangrijks op. Ze had nogal wat problemen met de batterij, dus ik dacht, misschien helpt een reset, en je raad het al. Al der belangrijke foto's weg. 8)7

Ik natuurlijk proberen om het terug te krijgen, maar ter vergeefs. Alles was echt definitief weg :'(

Nu heb ik het ooit ook wel eens met een Android toestel gehad, maar daar is het volgens mij wel terug te krijgen. Maar inderdaad zoals de personen hierboven ook zeggen, altijd een back-up maken. En zelf laat ik eerlijk gezegd ook wel eens die stap zitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04 00:13
Ik kan dit niet testen/ noch bevestigen, maar als TS toevallig “mijn fotostream” optie aan had staan en na wissen van de tel weer met dezelfde apple-id het toestel activeert, kan TS dan niet via de fotostream folder de laatste duizend foto’s weer terughalen? Deze foto’s in de icloud worden immers zelfs na het wissen nog 30 dagen bewaard?
Pagina: 1